کد خبر: 160432
A

هتل‌های ۴ ستاره مشهد با دسترسی آسان به حرم

بدون شک هر زمان که برای سفر به مشهد برنامه‌ریزی می‌کنید؛ به این فکر هستید که نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا (ع) را رزرو کنید. البته اکثر هتل‌های شهر مقدس مشهد، دسترسی آسانی به حرم ضامن آهو دارند؛ ولی هر چه فاصله هتل تا حرم کمتر باشد هر ساعت از شبانه‌روز که دلتان برای حال و هوای زیارت تنگ شد، می‌توانید به‌آسانی خودتان را به آستان مبارک حرم علی بن موسی‌الرضا برسانید.

هتل‌های ۴ ستاره مشهد با دسترسی آسان به حرم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بدون شک هر زمان که برای سفر به مشهد برنامه‌ریزی می‌کنید؛ به این فکر هستید که نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا (ع) را رزرو کنید. البته اکثر هتل‌های شهر مقدس مشهد، دسترسی آسانی به حرم ضامن آهو دارند؛ ولی هر چه فاصله هتل تا حرم کمتر باشد هر ساعت از شبانه‌روز که دلتان برای حال و هوای زیارت تنگ شد، می‌توانید به‌آسانی خودتان را به آستان مبارک حرم علی بن موسی‌الرضا برسانید. اما چه تعداد از هتل‌های چهارستاره اطراف حرم را می‌شناسید؟ در این مطلب، تصمیم داریم شما را با هتل‌های 4 ستاره؛ مانند هتل سارینا مشهد که در نزدیکی حرم مطهر قرار گرفته‌اند، آشنا کنیم. تا انتهای متن همراه ما باشید.

1- هتل 4 ستاره سارینا مشهد

از هتل‌های 4 ستاره و نوساز مشهد می‌توان به هتل سارینا در نزدیکی چهارراه بی‌سیم، خیابان جهاد 5، نرسیده به بیمارستان سینا، اشاره کرد. سال 1398 این هتل در 7 طبقه با 211 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و آپارتمان یک خوابه سه تخته به بهره‌برداری رسید. از هتل سارینا با حدود 20 تا 30 دقیقه پیاده‌روی یا 10 دقیقه رانندگی با خودرو می‌توانید خود را به حرم مطهر امام رضا (ع) برسانید.

کافی‌شاپ، چایخانه سنتی و رستوران هتل سارینا مشهد با انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی همچنین نوشیدنی‌های سرد و گرم آماده پذیرایی از شما هستند تا خستگی یک روز شلوغ را از تنتان بیرون کنند. اگر قصد خرید سوغاتی را داشتید، حتما به فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات داخل هتل سر بزنید یا اینکه با چند دقیقه پیاده‌روی به بازار رضا یا مراکز خرید اطراف حرم بروید.

سالن همایش، اینترنت رایگان در لابی، لاندری، سالن ماساژ، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت محدود، روم سرویس و استخر، سونا و جکوزی از امکانات رفاهی هتل سارینا مشهد به شمار می‌رود.

2- هتل کیانا مشهد

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره مشهد که دسترسی بسیار آسانی به حرم مطهر دارد، هتل کیانا در کوچه کربلا، خیابان امام رضا 2 است. این هتل لوکس در سال 1391 در 6 طبقه با 110 واحد اقامتی مجهز شامل انواع اتاق‌های تک‌نفره، تویین، کانکت و آپارتمان به بهره‌برداری رسید.

با رزرو اتاق در هتل 4 ستاره کیانا، حتما به لمکده در بام هتل رفته و از چشم‌انداز زیبای اطراف لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان در لابی، استخر، سونا، حمام ترکی، کافی‌شاپ، سالن ماساژ و فضای بازی کودکان اشاره کرد. فاصله هتل تا حرم امام رضا (ع) نیز در حدود 500 متر بوده که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید در هر زمان به زیارت بروید.

3- هتل جواد مشهد

از هتل‌های لوکس چهارستاره که در فاصله کمی از حرم مطهر قرار گرفته، می‌توان به هتل جواد مشهد اشاره کرد. این هتل نبش خیابان امام رضا 3 واقع شده و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم ضامن آهو می‌رسید. هتل 4 ستاره جواد در سال 1391 با 8 طبقه و 105 واحد اقامتی که همگی امکانات رفاهی کاملی برای پذیرایی از مسافران را دارند، افتتاح شد.

برخی از اتاق‌های هتل جواد، چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) دارند. از طرفی به مراکز خرید و بازار‌های معروف همچون بازار رضا و جاذبه‌های تاریخی فرهنگی مانند موزه آستان قدس، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار و بنای هارونیه دسترسی بسیار خوبی دارد. اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، روم سرویس، اسپا، کافی‌شاپ و رستوران از امکانات ویژه این هتل محسوب می‌شود.

4- هتل الماس 1 مشهد

سال 1391 هتل چهارستاره الماس 1 در بین خیابان‌های امام رضا ۴ و ۶ شروع به فعالیت کرد. این هتل 163 واحد اقامتی لوکس و مجهز در دو ساختمان ۵ طبقه و 7 طبقه مجاور هم دارد. سبک معماری مدرن و زیبای هتل در کنار ارائه خدمات رفاهی مطابق با استاندارد‌های روز دنیا، باعث شده که هتل الماس 1 در میان محبوب‌ترین هتل‌های نزدیک حرم در مشهد قرار گیرد.

ترانسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، فضای بازی کودکان، کافی‌شاپ و رستوران از امکانات ویژه هتل الماس 1 به شمار می‌رود. از ویژگی‌های قابل‌توجه هتل نیز نزدیکی آن به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور است که به‌آسانی می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی سوغاتی بخرید.

5- هتل اترک مشهد

از اولین هتل‌هایی که در اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) ساخته شد، هتل 4 ستاره اترک را می‌توان نام برد. قدمت این هتل به بیش از 50 سال پیش می‌رسد و 163 واحد اقامتی در 10 طبقه دارد. هتل اترک در میدان بیت‌المقدس و اول بازار رضا قرار گرفته، از این رو فاصله بسیار اندکی تا حرم خواهد داشت.

اگر در این هتل چهارستاره لوکس اقامت کردید، حتما سری به رستوران بام آن بزنید و در کنار میل‌کردن یک غذای خوشمزه، از چشم‌انداز شهر و گنبد طلایی حرم مطهر لذت ببرید. سالن بدنسازی، سونا، لاندری، اینترنت وای‌فای رایگان، کافی‌شاپ و رستوران از امکانات رفاهی هتل اترک است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

رزرو هتل در مشهد با فلای تودی

در این متن برخی از هتل‌های 4 ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع) همچون هتل سارینا مشهد را برای شما معرفی کردیم؛ تا در سفر خود به این شهر زیارتی هتلی که متناسب با سلیقه و بودجه‌تان باشد را انتخاب کنید.

برای این منظور می‌توانید روی خدمات سایت فلای تودی نیز حساب کنید. در واقع با مراجعه به این سایت به‌راحتی امکانات رفاهی هتل‌های مختلف مشهد را با هم مقایسه کرده و در نهایت گزینه موردنظرتان را رزرو کنید. به نظر شما جای کدام هتل در این لیست خالی است؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر