کد خبر: 156687
A

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی ایرانی تولید داخلی سال 1402

جارو شارژی یکی از کاربردی ترین محصولات خانگی می باشد که برای هر بانوی خانه داری لازم است. این جاروها ساختار و خصوصیاتی متفاوت با جاروهای سنتی دارند. جاروهای شارژی که در انواع دستی و ایستاده موجود هستند، بدون نیاز به کابل برق و بدون داشتن سیم، می توانند در هر گوشه ای از خانه نفوذ کرده و آن جا را تمیز کنند.

راهنمای خرید بهترین جارو شارژی ایرانی تولید داخلی سال 1402

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ راهنمای خرید بهترین جارو شارژی ایرانی

جارو شارژی یکی از کاربردی ترین محصولات خانگی می باشد که برای هر بانوی خانه داری لازم است. این جاروها ساختار و خصوصیاتی متفاوت با جاروهای سنتی دارند. جاروهای شارژی که در انواع دستی و ایستاده موجود هستند، بدون نیاز به کابل برق و بدون داشتن سیم، می توانند در هر گوشه ای از خانه نفوذ کرده و آن جا را تمیز کنند.

طراحی این جاروها به شکلی است که بسیار سبک بوده و می توان آن ها را به راحتی در هر گوشه ای از خانه حمل کرد، حتی می توان با کمک آن ها، سقف را نیز تمیز کرد! با کمک جاروی شارژی، هیچ کثیفی در خانه شما باقی نخواهد ماند. چرا که این وسیله قدرت مکش بسیار بالایی داشته و می تواند تمامی گرد و غبارها را در مخزن خود جمع آوری کند.

امروزه به دلیل محبوبیت بسیار جاروهای شارژی، انواع مدل ها و برندهای ایرانی و خارجی در بازار موجود شده است. به جرأت می توانیم بگوییم برندهای ایرانی در تولید این جاروها، بسیار موفق عمل کرده اند. با توجه به قیمت بسیار بالای محصولات خارجی، می توانید راهنمای خرید انواع جارو شارژی ایرانی را با قیمتی مناسب تر تهیه کنید.

ممکن است خرید از برندهای ایرانی کمی شما را نگران کند. اما در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار که در زمینه تولید جاروهای شارژی فعالیت می کنند را معرفی کنیم، تا بتوانید با اطمینان و راحتی بیشتری دست به خرید جارو شارژی ارزان و ایرانی بزنید.

images_1685954941_647da17d700e0

بهترین جارو شارژی ایرانی

جارو شارژی های موجود در بازار ایران اکثرا مارک های خارجی مانند بوش، بلک اند دکر و... می باشند. اما در بین این برندهای بیگانه، برندی وجود دارد که از همین مرز و بوم است. به عبارت دیگر این برند متعلق به ایران خودمان می باشد.

یکی از بهترین جاروهای شارژی ایرانی، برند پارس خزر می باشد که می توانید آن را از فروشگاه دومینو کالا خریداری کنید. مطمئنا پیش از این نام برند پارس خزر به گوشتان خورده بود. این مارک ایرانی سال های بسیار زیادی است که در زمینه تولید لوازم خانگی ایرانی با بهترین کیفیت موجود در بازار، فعالیت می کند.

جارو شارژی ایرانی کیفیت فوق العاده ای دارد و جایگزین بسیار خوبی برای جاروهای شارژی خارجی که قیمت بالایی دارند می باشد. این جاروهای ایرانی خصوصیاتی دارند که با برندهای خارجی برابری کرده و حتی می توانند از آن ها جلو بزنند!

می دانید که با خرید محصولات ایرانی می توانید کمک بسیار بزرگی به هم میهنان خود بکنید. خرید شما از برندهای جاروی شارژی ایرانی، حمایت بزرگی برای این صنعت می باشد و باعث می شود، باقی برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی نیز دست به تولید این محصول پرطرفدار بزنند.

 

خصوصیات جارو شارژی دستی

جارو شارژی های دستی در دو نوع دستی و ایستاده موجود می باشند. برخی از این جاروهای شگفت انگیز می توانند علاوه بر آلودگی های خشک و گرد و غبارها، مایعات را نیز جذب کنند. این ویژگی می تواند کمک بسیار بزرگی برای پاکیزگی منزل شما باشد.

تصور کنید لیوان آب از دستتان افتاده و مقدار زیادی آب بر روی مبلتان ریخته است. این آب را نمی توانید با دستمال خشک کنید، چرا که مایع به درون مبل شما نفوذ کرده است. در این لحظه جاروی شارژی به کمک شما می آید و تمام آبی را که درون مبل وجود دارد را جذب کرده و خشک می کند.

جاروهایی که می توانند مایعات را جذب کنند، چند کاره نام دارند. البته توجه داشته باشید که همه مدل ها این خصوصیت را دارا نمی باشند. پس به هنگام خرید جارو شارژی دستی، توجه داشته باشید که همه کاره بودن جزو خصوصیات جاروی مورد نظرتان باشد.

جاروهای شارژی همانطور که از نامشان نیز مشخص است، نیاز به شارژ شدن دارند. یعنی شما به هنگام استفاده از جارو نیازی به کابل ندارید، اما قبل از استفاده حتما باید آن را به شارژ بزنید تا باطری آن به طور کامل پر شود. ساعت پر شدن باطری در مدل ها و برندهای مختلف متفاوت می باشد. اما به طور کلی زمانی بین 6 الی 12 ساعت، باید جاروی شما در شارژ باشد.

حال سوالی که پیش می آید این است که این باطری پس از پر شدن و استفاده، پس از چند دقیقه خالی شده و به صفر می رسد؟ متاسفانه باید بگوییم این زمان، زمان بسیار کمی است. البته این موضوع ربطی به جارو شارژی ایرانی ندارد. چرا که در جاروهای برند خارجی نیز این عیب وجود دارد.

مدت زمانی که جاروهای شارژی ایرانی می توانند پس از شارژ شدن مورد استفاده قرار گیرند، 10 الی 20 دقیقه می باشد. برندهای خارجی نیز همینقدر می توانند شما را یاری کنند. پس این یک مزیت بسیار بزرگ برای جاروهای شارژی ایرانی است که توانسته اند با جاروهای خارجی برابری کنند.

می توانیم ادعا کنیم نود درصد خریداران جاروی شارژی ایرانی، از خرید خود راضی بوده اند. حتی این رضایت به حدی بوده است که به باقی افراد نیز توصیه کرده اند به هنگام خرید جارو شارژی، حتما برند ایرانی که کیفیتی بالا را با قیمتی مناسب ارائه می کند، انتخاب کنند.

images_1685954974_647da19e451f3

خرید انواع مدل های جاروی شارژی

بهترین جارو شارژی ایرانی را باید از بهترین فروشگاه خریداری کنید تا محصولی اصل و با کیفیت به دستتان برسد. فروشگاه دومینو کالا dominokala.com می تواند بهترین فروشگاهی باشد که تا به حال از آن خریداری کرده اید، چرا که بهترین اجناس را با کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب، به مشتریان خود ارائه می کند.

برای خرید جارو شارژی ارزان با کیفیتی بالا، می توانید به فروشگاه دومینو کالا مراجعه کرده و خریدی فوق العاده را تجربه کنید. این فروشگاه بهترین مدل های جاروی شارژی ایرانی را در اختیار شما می دهد تا دستتان در انتخاب کاملا باز باشد.

کلام پایانی

در این مقاله به طور مفصل به شرح خصوصیات بهترین جارو شارژی ایرانی پرداخته و انواع مدل های آن را به همراه خصوصیات بی نظیرشان شرح دادیم. همانطور که متوجه شدید محصولات برندهای ایرانی، متنوع و فوق العاده می باشند، بنابراین تردیدی در خرید جاروی شارژی ایرانی نمی ماند.

حال می توانید جاروی شارژی ایرانی دلخواه خود را، با قیمتی بسیار ارزان و مناسب، از فروشگاه دومینو کالا خریداری کنید. مطمئن باشید این خرید برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، چرا که از فروشگاه دومینو کالا می توانید بهترین جارو شارژی ایرانی را با کمترین قیمت تهیه کنید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر