کد خبر: 150974
A

خرید خودرو قسطی؛ با اقساط ۳ ساله از همراه مکانیک

رشد قیمت خودرو در ماه‌های اخیر عجیب و باورنکردنی بوده و به‌همین میزان دور شدن بسیاری از افراد از خودروی موردنظرشان هم تلخ و باورنکردنی است. به‌همین دلیل خرید خودرو کارکرده آن هم به‌صورت قسطی، دیگر مایه سرافکندگی نیست و افزایش تقاضا برای آن، باعث شده که تعداد طرح‌های فروش اقساطی خودرو کارکرده هم افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.

خرید خودرو قسطی؛ با اقساط ۳ ساله از همراه مکانیک

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رشد قیمت خودرو در ماه‌های اخیر عجیب و باورنکردنی بوده و به‌همین میزان دور شدن بسیاری از افراد از خودروی موردنظرشان هم تلخ و باورنکردنی است. به‌همین دلیل خرید خودرو کارکرده آن هم به‌صورت قسطی، دیگر مایه سرافکندگی نیست و افزایش تقاضا برای آن، باعث شده که تعداد طرح‌های فروش اقساطی خودرو کارکرده هم افزایش قابل‌توجهی داشته باشد.

با این‌حال، هرجایی نمی‌توانید ماشین کارکرده قسطی را با شرایط مناسب بخرید و انتخاب طرح‌های فروش قسطی چنین خودروهایی به دقت و اطلاعات کامل نیاز دارد. در اینجا مهم‌ترین مشکلات طرح‌ها و سایت‌های فروش قسطی خودرو کارکرده بررسی شده تا به اطلاعات کاملی برسید و بعد از آن هم بهترین روش خرید ماشین کارکرده قسطی را معرفی کرده‌ایم.

خرید قسطی خودرو کارکرده، از تبلیغات تا واقعیت!

بیایید فرض کنیم که شما سایت یا شرکت خاصی را برای خرید قسطی خودرو کارکرده نمی‌شناسید و می‌خواهید از طریق جستجو در تبلیغات، به نتیجه برسید. معمولاً یک سری از این تبلیغات، کمی وسوسه‌کننده هستند، اما توصیه می‌کنیم که پیش‌از هرگونه اقدامی، آن روی سکه آن‌ها را هم ببینید. لیست زیر، شامل مشکلاتی است که آن روی سکه آگهی‌های خرید قسطی خودرو کارکرده را نشان می‌دهد:

  1. فروش قسطی، فقط برای خودروهای صفر!

رسیدن به آگهی فروش قسطی خودروی صفر با جستجوی ماشین کارکرده قسطی، عجیب ولی واقعی است! چراکه اکثر سایت‌ها فقط فروش قسطی خودرو صفر را دارند، اما تیتر این آگهی‌ها به نحوی نوشته می‌شود که شما برای کلیک کردن وسوسه شوید و بازدید سایت موردنظر بالا برود.

به شما توصیه می‌کنیم سایتی را انتخاب کنید که آگهی‌های واقعی ماشین کارکرده قسطی را به‌راحتی پیدا کنید و با مشاهده گزارش کارشناسی آن‌ها، از وضعیت فنی و بدنه خودرو آگاه شوید. یکی از شرکت‌های قابل‌اعتماد که آگهی و گزارش کامل خودروها را ارائه می‌دهد همراه مکانیک است.

  1. عدم انجام کارشناسی خودروها

یکی از دلایل محدود بودن برخی از طرح‌های فروش قسطی به خودروهای صفر، ممکن نبودن تضمین کارشناسی خودرو کارکرده و دست دوم است. اگر خودرو پس از ثبت سند دچار مشکل شود، دردسرهای خریدار و فروشنده شروع می‌شود و ممکن است کار به شکایت و دادگاه برسد. بماند که احتمال معیوب بودن خودروهای صفر هم وجود دارد.

همراه مکانیک از تجهیزات به‌روز و کارشناسان خبره برای کارشناسی خودرو استفاده می‌کند و به همین دلیل کارشناسی خودروهای آن تا 7 روز و سقف 850 میلیون تومان تضمین می‌شود.

  1. محدود بودن تعداد اقساط

معمولاً سقف تعداد اقساط در طرح‌های مختلف فروش قسطی خودرو 24 ماه است و برای همین تعداد اقساط هم تضمین‌های سنگین گرفته می‌شود. در همراه مکانیک می‌توانید ماشین کارکرده قسطی را با اقساط 36 ماهه هم بخرید و اگر مبلغ خودرو زیر یک عدد مشخص باشد، نیازی به معرفی ضامن هم ندارید.

  1. به نام نخوردن سند خودرو تا پایان اقساط

اجاره به شرط تملیک، محبوب‌ترین روش فروش قسطی و لیزینگ خودرو در کشور است. در این روش، شما قراردادی را امضا می‌کنید که بر اساس آن، خودرو به شما اجاره داده می‌شود و پس از پایان اقساط و عمل به تعهدات قرارداد، سند خودرو به نامتان می‌خورد. به‌جز این روش، ثبت سند به‌صورت سه دانگ سه دانگ یا چهاردانگ دو دانگ هم رواج زیادی دارد و با خرید قسطی خودرو به این روش تا پایان اقساط تنها مالک نصف یا یک‌سوم خودرو خواهید بود.

اگر ماشین کارکرده قسطی از همراه مکانیک بخرید، سند شش دانگ خودرو از همان ابتدای کار به‌نام خودتان می‌خورد.

  1. احتمال بالای کلاهبرداری

اگر بگوییم که تعداد روش‌های کلاهبرداری در حوزه خریدوفروش خودرو قابل‌محاسبه نیست، اغراق نکرده‌ایم. ساده‌ترین روش کلاهبرداری در حوزه فروش قسطی خودرو این است که قیمت خودرو و سود آن را پایین‌تر از قیمت واقعی بازار در آگهی درج می‌کنند و پس از این‌که تماس می‌گیرید، از شما می‌خواهند که برای از دست نرفتن خودرو، مبلغی را به‌عنوان بیعانه واریز کنید. بعداز واریز بیعانه، شماره موردنظر خاموش یا از دسترس خارج می‌شود.

برخی از کلاهبرداران پا را فراتر می‌گذارند و یک دفتر اجاره می‌کنند و وقتی به شرکت لیزینگ فرضی آن‌ها مراجعه می‌کنید، حتی با شما قرارداد هم می‌بندند. در این روش بعد از واریز پیش‌پرداخت، دفتر موردنظر کاملاً تخلیه می‌شود.

همراه مکانیک یک شرکت معتبر با سابقه 10 ساله در حوزه خریدوفروش خودرو است که در زمینه فروش ماشین کارکرده قسطی، با شرکت‌های لیزینگ معتبر همکاری می‌کند. استعلام مجوز این شرکت‌ها هم از طریق سایت بانک مرکزی امکان‌پذیر است.

  1. واقعی نبودن قیمت‌ها

هیچ مرجع رسمی و معتبری برای قیمت‌گذاری خودروهای کارکرده وجود ندارد و به‌همین دلیل در آگهی‌های مختلف قیمت یک خودروی یکسان با سال ساخت و کارکرد مشابه، تفاوت زیادی دارد. برخی از این خودروها به دلیل مشکلات فنی و بدنه با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی خود آگهی می‌شوند. تشخیص این موضوع، برعهده خریدار است و به هزینه و زمان زیادی نیاز دارد.

تعیین قیمت خودروها در همراه مکانیک براساس قیمت روز بازار، گزارش کارشناسی و معاملات واقعی انجام می‌شود و به‌همین دلیل هنگام خرید ماشین کارکرده قسطی، مطمئن هستید که خودرو را با قیمت واقعی می‌خرید.

چرا همراه مکانیک کامل‌ترین فرآیند را برای فروش قسطی خودرو کارکرده دارد؟

لیست زیر، شامل تمامی مزایایی است که با خرید ماشین کارکرده قسطی از همراه مکانیک نصیبتان می‌شود:

  • خرید خودرو کارشناسی‌شده با تضمین 7 روزه و تا سقف 850 میلیون تومان

  • تحویل 24 ساعته خودرو

  • ثبت سند شش‌دانگ از همان ابتدای کار

  • تعیین قیمت صادقانه و شفاف بر اساس گزارش کارشناسی

  • امکان پرداخت اقساط تا 36 ماه

  • امکان دریافت تسهیلات خرید خودرو تا سقف 2 میلیارد تومان

  • امکان خرید خودروهای کارکرده داخلی و خارجی

  • عدم نیاز به ضامن تا یک سقف قیمتی مشخص

  • تنفس 2 تا 3 ماهه پیش از شروع اقساط

  • امکان خرید خودروی کارکرده‌ای که خودتان پیدا کرده‌اید

  • همراهی کارشناسان همراه مکانیک از مرحله انتخاب خودرو تا امضای قرارداد

برای خرید ماشین کارکرده قسطی از همراه مکانیک، مدارک زیر را نیاز دارید:

  • شناسنامه و کارت ملی

  • چک صیادی

  • سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

  • گردش حساب 6 ماهه

  • فیش حقوقی یا جواز کسب

برای مشاهده خودروهای کارکرده، کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح فروش اقساطی همراه مکانیک و خرید قسطی خودروی کارکرده با خیال راحت، می‌توانید وارد آدرس اینترنتی زیر شوید:

www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true

همراه مکانیک؛ هم‌راه خرید، هم‌راه فروش ...

منبع: اعتماد آنلاین (ماشین کارکرده قسطی میخوای؟ با اقساط 3 ساله از همراه مکانیک بخر)

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر