وی گفت: نکته مهم در این مساله، تعیین قیمت بهینه است زیرا از یک سو، اگر هزینهها از حد خاصی پایینتر باشند، با وجود افزایش تقاضا از سوی مسافران، رانندگان انگیزهای برای ارائه خدمت نخواهند داشت و از سوی دیگر، اگر هزینه سفر بیش از اندازه افزایش یابد، ممکن است منجر به کاهش تقاضا و افزایش تمایل مسافران به استفاده از سرویسهای سنتی شود که قیمتی مشابه دارند. در این صورت، علیرغم افزایش هزینه سفر، درآمد رانندگان به دلیل کاهش تقاضا کاهش مییابد.
مدیر روابط عمومی شرکت تپسی، با اشاره به اینکه این شرکت همواره در حال رصد کردن درآمد رانندگان و تلاش برای افزایش آن است، افزود: تپسی سعی میکند راه حلی میانی ارائه دهد تا مسافر و راننده هر دو به یک نسبت از قیمتها راضی باشند./ایسنا