کد خبر: 203737
A
توضیح و عذرخواهی دیده بان از سازمان بازرسی کل کشور؛

ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده تخلفات بانک رفاه کارگران

پیرو خبر منتشره به شماره ۲۰۳۶۳۳ دائر بر عدم ورود سازمان بازرسی کل کشور به وصول مطالبات بانک رفاه پس از بررسی ها مشخص شد. سازمان بازرسی کل کشور به پرونده تخلفات صورت‌گرفته در بانک رفاه کارگران ورود پیدا کرده و عوامل پرونده برخورد قانونی کرده است.

ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده تخلفات بانک رفاه کارگران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، پیرو خبر منتشره به شماره ۲۰۳۶۳۳ دائر بر عدم ورود سازمان بازرسی کل کشور به وصول مطالبات بانک رفاه از بدهکاران بانکی از جمله شرکت مژگان انصاری، پتروتار فراساحل و پالایشگاه نفت پترو ماد کیش که به اشتباه پترومال و پتروپاد درج شده بود، (خبر گم شدن ۳۵ میلیون یورو در بانک رفاه؟!)، این سازمان اعلام کرد که به پرونده مذکور ورود پیدا کرده بود و برای شرکت های مذکور پرونده ای در این سازمان تشکیل شده است.

سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که به پرونده تخلفات صورت‌گرفته در بانک رفاه ورود پیدا کرده و ادعاهای مطرح شده درباره عدم ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرونده ای درباره مطالبات بانک کارگران صحیح نبوده است. 

سایت دیده بان ایران از اقدامات موثر سازمان بازرسی کل کشور در جهت برخورد با پرونده مطالبات بانک رفاه کارگران مطلع شده و ضمن تقدیر از تلاش های موثر آن سازمان در جهت برخورد با فساد و تخلفات رخ داده؛ از معاون محترم و کارکنان سازمان بازرسی کل کشور عذرخواهی می کند.

دیده بان ایران در جهت تنویر افکار عمومی و مطابق قانون مطبوعات توضیح بیشتر از اقدامات موثر سازمان بازرسی کل کشور در جهت برخورد با عوامل این پرونده و کشف تخلفات را منتشر خواهد کرد. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر