کد خبر: 203317
A
ادعای یورونیوز:

لغو پروازهای ایران ایر به مقاصد اروپایی

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) شامگاه دوشنبه ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) ساعاتی پس از تحریم‌های جدید اتحادیه ارودا با ارسال یامک به مسافران اطلاع داد که پرواز آن به اروپا لغو شده است.

 لغو پروازهای ایران ایر به مقاصد اروپایی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) شامگاه دوشنبه ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) ساعاتی پس از تحریم‌های جدید اتحادیه ارودا با ارسال یامک به مسافران اطلاع داد که پرواز آن به اروپا لغو شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ یورونیوز مدعی شد: که در پی دریافت یک پیامک از فرودگاه امام خمینی، مطلع شدند که پرواز آن‌ها به مقاصد اروپایی لغو شده است.

یورونیوز در ادامه گزارش خود مدعی شد: فرودگاه امام در پاسخ به تماس تلفنی این مسافران لغو پرواز تهران-پاریس را تایید کرد.

وقتی که مسافران علت لغو پرواز خود را جویا شدند، اپراتور به آن‌ها گفته است که علت این موضوع با تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه این شرکت هواپیمایی مرتبط است.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه با اعمال تحریم‌های تازه‌ علیه افراد و نهادهای ایرانی، سه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان و ساها را نیز به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

این تحریم‌ها شرکت‌ها و افرادی را که در برنامه موشکی ایر ان نقش دارند مورد هدف قرار داده است. این شرکت‌ها در واقع در ساخت، تامین و انتقال پهپادها و همچنین قطعاتی که در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد به روسیه نقش داشته‌اند.

شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان و ساها به طور رسمی اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر