کد خبر: 203183
A

رقم عیدی ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد + جدول

طبق قانون مبلغ عیدی ۱۴۰۳ از دوبرابر حداقل حقوق اداره کار یکسال کامل کمتر نخواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این مبلغ برای کارگرانی است که به مدت یک سال کامل(فروردین تا اسفند۱۴۰۳) در یک مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

رقم عیدی ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد + جدول

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  طبق قانون مبلغ عیدی ۱۴۰۳ از دوبرابر حداقل حقوق اداره کار کمتر نخواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این مبلغ برای کارگرانی است که به مدت یک سال کامل ((فروردین تا اسفند۱۴۰۳) در یک مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

اگر شخصی کمتر از یک سال در یک سازمان یا کارگاه کار کرده باشد، عیدی او به نسبت مدت زمان کارکرد او در یک مجموعه محاسبه می‌شود.

حداقل عیدی سال ۱۴۰۳

 عیدی سال ۱۴۰۳ بر مبنای(فروردین تا اسفند۱۴۰۳)  یک سال: ۱۴۳,۳۲۳,۶۸۰ = ۶۰ × ۲,۳۸۸,۷۲۸

حداکثر عیدی سال ۱۴۰۳

حداکثر عیدی سال ۱۴۰۳: ۲۱۴,۹۸۵,۵۲۰ = ۹۰ × ۲,۳۸۸,۷۲۸

برای محاسبه دقیق عیدی کارگران باید این نکته را در نظر باشید که براساس قانون کار، هیچ کارگری نباید حقوقش از حداقل اداره کار کمتر باشد. بنابراین بر طبق این قانون مبلغ عیدی ۱۴۰۳ از دوبرابر حداقل حقوق اداره کار کمتر نخواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که این مبلغ برای کارگرانی است که به مدت یک سال در یک مجموعه مشغول به فعالیت هستند. اگر شخصی کمتر از یک سال در یک سازمان یا کارگاه کار کرده باشد، عیدی او به نسبت مدت زمان کارکرد او در یک مجموعه محاسبه می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر