کد خبر: 203092
A

زمان عرضه ال ۹۰ ایرانیزه با نام احتمالی آن مشخص شد

ال ۹۰ ایرانیزه یا همان ال ۹۰ ایرانی خودرویی بر اساس تندر ۹۰ است که حالا زمان عرضه بهمراه نام نهایی و احتمالی آن مشخص شده است.

زمان عرضه ال ۹۰ ایرانیزه با نام احتمالی آن مشخص شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  فروردین ۱۴۰۲ بود که گروه خودروسازی سایپا برای نخستین بار از ال ۹۰ ایرانیزه شده رونمایی کرد و حالا مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس‌خودرو از عرضه این خودرو بهمراه سهند پلاس یا همان سهند اتوماتیک در سه ماهه پایانی سال خبر داد. این یعنی پارس خودرو در اواخر سال جاری دو محصول کاملا جدید را به سبد عرضه خود اضافه می کند و به زودی دو محصول وارداتی هم به این سبد اضافه می شود تا این زیرمجموعه سایپا از قبل فعال تر بشود.

8033633_750

نام احتمالی آرین برای ال ۹۰ ایرانیزه

ال ۹۰ ایرانی در فروردین ۱۴۰۲ با نام کادیلا رونمایی شد  ولی حالا کار به تولید سهند و پی ۹۰ رسیده و شرایط با آن زمان بسیار متفاوت است. وقتی نام کادیلا کنار رفت، این خودرو بیشتر با نام P90 یا ال ۹۰ ایرانی معرفی شد اما P90 نام پروژه این محصول بود و از همان ابتدا مشخص بود که پارس خودرو در نهایت نام دیگری را برای این سدان در نظر می گیرد. حالا شنیده ها حاکی از آن است که نام پیشنهادی و احتمالی این خودرو آرین خواهد بود و در نهایت این سدان اقتصادی با نام پارس خودرو آرین به عرضه می رسد. البته هنوز نام گذاری رسمی برای این خودرو انجام نشده اما فعلا آرین، محتمل ترین نام برای ال ۹۰ ایرانیزه به حساب می آید.

L-90

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر