کد خبر: 201616
A

جولان فروشندگان این خودروها در بازار؛ سورن ۲۰ میلیون تومان گران شد+ جدول

سورن پلاس بنزینی در پایان هفته اول مهر ۱۴۰۳ ناگهان در بازار محبوب شد و با رشد قیمتی نزدیک به ۳.۵ درصدی در صدر جدول افزایش قیمت قرار گرفت.

جولان فروشندگان این خودروها در بازار؛ سورن ۲۰ میلیون تومان گران شد+ جدول

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  بازار خودرو در پایان هفته اول مهر سال جاری تا حدی روند صعودی خود را حفظ کرد و خبری از کاهش قیمت در بازار خودروهای پُرتقاضا نیست.

سورن پلاس بنزینی در پایان هفته اول مهر ۱۴۰۳ ناگهان در بازار محبوب شد و با رشد قیمتی نزدیک به ۳.۵ درصدی در صدر جدول افزایش قیمت قرار گرفت. سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P هفته پایانی شهریور امسال را با قیمت حدود ۶۰۰ میلیون تومانی به پایان برد اما طی یک هفته رشدی حول و حوش ۲۰ میلیون تومانی را به خود دید تا با قیمت نزدیک به ۶۲۰ میلیون تومان در بازار داد و ستد شود. اما تنها سورن پلاس بنزینی نبود که فروشندگان خود را در بازار خوشحال کرد.

شاهین با گیربکس دستی بعد از سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P در چایگاه دوم بیشترین رشد قیمت در پایان اولین هفته از اولین ماه پاییز قرار گرفت. قیمت شاهین با گیربکس دستی طی یک هفته بیش از دو درصد افزایش یافت. این محصول خودروسازی سایپا در باره زمانی مورد بررسی، رشد حدود ۱۵ میلیون تومانی را تجربه کرد.

 مشتریان در پایان هفته اول مهر سال جاری برای در اختیار گرفتن این خودرو باید حساب‌های خود را پیش از رفتن به بازار حول و حوش ۷۱۵ میلیون تومان شارژ می‌کردند.

تارا V1 پلاس با گیربکس دستی جایگاه سوم  را در جدول افزایش قیمت بازاری تصاحب کرد. این محصول ایران خودرو طی یک هفته حدود دو درصد رشد قیمت را به خود دید. این افرایش قیمت به این معنا بود که قیمت تارا V1 پلاس نزدیک به ۱۵ میلیون تومان رشد داشته است.

 فروشندگان تارا V1 پلاس تنها زمانی حاضر بودند که این خودرو را واگذار کنند که مشتریان حدود ۷۷۵ میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز کنند.

پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی، هایما S7 پلاس، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوامتیک و پژو پارس در رده‌های بعدی جدول افزایش قیمت قرار گرفتند. البته در این میان خانواده دنا، اطلس، کوییک، شاهین با گیربکس اتوماتیک، رانا پلاس و ساینا S بدون تغییر قیمت و با همان قیمت‌های هفته گذشته در بازار حاضر بودند.

به نظر می‌رسد بازار خودرو در پایان هفته اول مهر ۱۴۰۳ همچنان تحت تاثیر رشد قیمت‌های اتفاق افتاده در هفته پایانی شهریور قرار داشته است که خبری از کاهش قیمت در آن نبود. باید منتظر ماند و دید بازار خودر  در ادامه نیمه دوم سال جاری چه روندی را در پیش می‌گیرد.

1809666_487

منبع: اقتصاد نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر