کد خبر: 199595
A
در مراسم تکریم و معرفه وزیر نفت؛

عارف هم گرای افزایش قیمت بنزین را داد + فیلم

امروز در مراسم تکریم و معارفه وزیر نفت، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهوری نیز صحبت‌های مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان را تکرار کرد و گفت: «کدام عقل سلیمی می‌گوید بنزین را با دلار وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟»

عارف هم گرای افزایش قیمت بنزین را داد + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، آیین تکریم جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم، و معارفه محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت دولت چهاردهم، صبح امروز (یکشنبه، ۱۸ شهریور) با حضور محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهوری، همچنین معاونان وزیر و مدیران ارشد صنعت نفت در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد. 

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در بخشی از اظهارات خود در این مراسم، صحبت‌های قبلی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان که بوی افزایش قیمت بنزین از آن به مشام می‌رسد را تکرار کرد و گفت: «کدام عقل سلیمی می‌گوید بنزین را با دلار وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟» 

پزشکیان نیز حدود دو هفته قبل گفته بود که «هیچ منطقی وجود ندارد که بنزین را با دلار آزاد بخریم و به قیمت سوبسیددار بفروشیم. این مسئله جای بحث است که آیا باید (بنزین را سوبسیددار) بدهیم؟ علم اقتصاد و تجارب بین‌المللی این را از ما قبول می‌کنند؟ اقتصاددان‌ها و کارشناسان ما باید نسبت به این سیاست‌های نادرستی که اجرا می‌کنیم، اعتراض کنند. پول گندم، دارو، نهاده و حقوق بازنشسته را ندارم، آن‌وقت بنزین را دلاری ۵۰ هزار تومان می‌خرم و ارزان می‌فروشم!»

volumeVideo: 3.83M | durationVideo: 00:01:12
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر