کد خبر: 198774
A

ماجرای پسر عارف نشان داد دولت پزشکیان زیر ذره‌بین است

یک فعال سیاسی گفت: «پزشکیان باید این را بداند که به شدت دولت او زیر ذره بین قرار دارد. البته او در انتخاب ها و انتصاباتش تلاش کرد فراجناحی عمل کند اما این به آن معنی نیست که توانست رضایت همه جناح های سیاسی را به دست آورد».

ماجرای پسر عارف نشان داد دولت پزشکیان زیر ذره‌بین است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حضور پسر عارف، در یک جلسه رسمی دولت، با انتقاداتی به ویژه از ناحیه حامیان مسعود پزشکیان همراه شد و برخی آن را تعبیر به بازگشت آقازاده‌ها و ژن خوب‌ها کردند و نسبت به عواقب و پیامدهای این اتفاق هشدار دادند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در گفتگویی درباره حواشی به وجود آمده از حضور پسر محمدرضا عارف در یک مراسم دولتی گفت: «نقدهایی که به دولت گذشته بود نباید در این دولت تکرار شود. همواره این بحث بود که چرا همسر آقای رئیسی همه جا هست و خود را نماینده بانوان ایران معرفی یا از جانب آنها صحبت می کند».

وی، افزود: «آقای دکتر پزشکیان باید این را بداند که به شدت دولت او زیر ذره بین قرار دارد. البته او در انتخاب ها و انتصاباتش تلاش کرد فراجناحی عمل کند اما این به آن معنی نیست که توانست رضایت همه جناح های سیاسی را به دست آورد؛ چه بسا الان مطالبه گری همه مجموعه های سیاسی از دولت افزایش هم پیدا کرده است».

این فعال سیاسی، اظهار کرد: «اطرافیان و همکاران آقای پزشکیان در دولت باید دقت بیشتری به خر دهند، مخصوصا کسانی که بر کرسی معاونت رئیس جمهور نشسته اند. امیدوارم حضور پسر آقای عارف در یک جلسه دولتی اقدامی سهوی باشد و دیگر تکرار نشود چون جامعه نسبت به این مسئله حساسیت های دارد».

وی، ادامه داد: «البته من فیلم گفتگوی پسر آقای عارف را نگاه کردم و او در هیچ جای آن گفتگو نگفت «من ژن برتر دارم» اما مردم به همه جمله «ژن خوب» حساس شدند بنابراین بهتر است از اقدامات حساسیت زا برای دولت چهاردهم پرهیز شود چون دولت با حجم انبوهی از مشکلات باید دست و پنجه نرم کند».

نماینده ادوار مجلس، اظهار کرد: «آقای پزشکیان در حالی سکان اجرایی کشور را به دست گرفت که گوی باید ویرانه ای را درست کند. البته مسئولان دولت قبل مدعی هستند که اسب زین شده تحویل دولت چهاردهم دادند اما این اسب چون نعل ندارد و مدتها نیز گشنگی کشیده، توانی برای راه رفتن ندارد، ضمن آنکه با گزارش های غیرواقعی سطح باور و امیدواری مردم تنزل یافته است بنابراین نیاز است که دولتمردان برای حفظ و تقویت اعتبار دولت نزد مردم احتیاط بیشتری کنند».

منبع: نامه‌نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر