کد خبر: 196460
A

هشدار اتحادیه صنفی درباره آگهی‌های دروغین حمل بار در سایت «دیوار» + فیلم

دبیر اتحادیه صنفی حمل‌ونقل کالای شهری تهران با تاکید بر این که آگهی‌های باربری در سایت «دیوار» غیر قابل اعتماد است، گفت: در برخی موارد اتباع خارجی با خرید هویت اجاره‌ای اقدام به انتشار آگهی غیرواقعی می‌کنند و با ورود به منازل مردم، مشکلاتی از قبیل زورگیری، اخاذی و دیگر مشکلات اخلاقی را ایجاد می‌کنند.

هشدار اتحادیه صنفی درباره آگهی‌های دروغین حمل بار در سایت «دیوار»  + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، نصیر کرمی، دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران درباره  آگهی‌های باربری غیرواقعی سکوهای اینترنتی اظهار داشت: متاسفانه برخی سکوهای اینترنتی مانند دیوار، هویت آگهی‌دهندگان باربری را از لحاظ داشتن شناسه و پروانه اتحادیه، احراز هویت نمی‌کنند. 

وی افزود: همین باعث می‌شود که افراد غیر صلاحیت‌دار و کسانی که هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند، در سکوهای اینترنتی آگهی ثبت کرده و از اعتماد مردم سو استفاده کنند. 

کرمی گفت: در برخی موارد اتباع خارجی با خرید هویت اجاره‌ای اقدام به انتشار آگهی غیرواقعی می‌کنند و با ورود به منازل مردم، مشکلاتی از قبیل زورگیری، اخاذی و دیگر مشکلات اخلاقی را ایجاد می‌کنند.

دبیر اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند شرکت‌های معتبر باربری که مورد تایید اتحادیه هستند را یا از طریق تماس با اتحادیه استعلام کنند و یا از ۱۱۸ دریافت کنند.

volumeVideo: 20.58M | durationVideo: 00:03:15
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر