کد خبر: 194176
A

افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت قطارهای ۵ ستاره

فاتحی زاده مدیر عامل شرکت ارزش آفرینان فدک با بیان اینکهافزایش قیمت بلیت قطارهای ۵ ستاره از امروز اعمال می شود گفت: با اصلاح قیمت ها، بلیت قطار تهران- مشهد ٩٧٠ هزار تومان می شود.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت قطارهای ۵ ستاره

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن فاتحی زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعدیل ۳۰ درصدی قیمت بلیت قطارهای ۵ ستاره از امروز اول مرداد ماه جاری اعمال می شود گفت: با اصلاح قیمت بلیت قطار درآمد شرکتهای خصوصی بعد از چند سال افزایش می یابد. این اقدام اگر چه دیر بود اما به موقع بود.

قیمت بلیت قطار ۵ ستاره مسیر تهران- مشهد ٩٧٠ هزار تومان است که میزان استقبال را می‌توان از سرعت خرید ارزیابی کرد و شاهد آن هستیم که موجودی بلیت در بازار به صفر می رسد

فاتحی زاده در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه با افزایش ٣٠ درصدی قیمت‌ها نرخ بلیت قطار ۵ ستاره تهران -مشهد به چه عددی رسیده و استقبال از خرید بلیت قطارهای ۵ ستاره در بازار چگونه است؟ گفت: در حال حاضر قیمت بلیت قطار ۵ ستاره مسیر تهران- مشهد ٩٧٠ هزار تومان است که میزان استقبال را می‌توان از سرعت خرید ارزیابی کرد و شاهد آن هستیم که موجودی بلیت در بازار به صفر می رسد و قطار با ١٠٠ درصد ضریب اشغال در حال سیر است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر