کد خبر: 191038
A

برق ۹ اداره پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق ۹ دستگاه پرمصرف این استان به دلیل رعایت‌ نکردن دستورالعمل الگوی مصرف اعلام شده، قطع شد.

برق ۹ اداره پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمد رییسی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه «برق ۹ دستگاه پرمصرف سیستان و بلوچستان به دلیل رعایت‌ نکردن دستورالعمل اعلام شده، با اخطار قبلی قطع شد»، بیان کرد: ادارات و سازمان‌هایی که ساعات کاری و قوانین مرتبط با صرفه جویی در مصرف برق را رعایت نکنند به استانداری، مراجع نظارتی و عموم مردم، معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی مصرف برق به ویژه در بخش ادارات، اظهار کرد: با توجه‌ به اخطارهای قبلی نسبت به رعایت دستورالعمل نحوه صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، این مراکز نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده که برق آن‌ها قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی دستگاه‌های استان موظفند مطابق با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای تصویب نامه هیات وزیران، نسبت به رعایت ساعات کاری از ساعت ۶ تا ۱۳ و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی در ساعات غیر اداری اقدام کنند.

وی ضمن قدردانی از اداراتی که همکاری مناسبی در زمینه مدیریت مصرف برق داشتند، تاکید کرد: رسالت این شرکت تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان استان است و در این جهت به صورت لحظه‌ای مصرف برق و نحوه عملکرد تمامی ادارات را نظارت می‌کند و در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی نسبت به اخطار و قطع برق این مراکز اقدام می‌کند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر