کد خبر: 189374
A

عزل و نصب‌ پرحاشیه یک مدیر در شستا دو هفته به انتخابات

با وجود صدور دستورالعمل محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر ممنوعیت هر گونه عزل و نصب‌ و جابجایی و انتصابات جدید در روزهای پایانی دولت سیزدهم در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اما شنیده شده روز گذشته مدیرعامل کارخانه زغال سنگ شستا که از مدیران موفق این مجموعه هم بوده با فشار یک نماینده مجلس و مقامات دولتی برکنار و مدیرعامل جدید برای این کارخانه منصوب شده است.

عزل و نصب‌ پرحاشیه یک مدیر در شستا دو هفته به انتخابات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ با وجود صدور دستورالعمل محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر ممنوعیت هر گونه عزل و نصب‌ و جابجایی و انتصابات جدید در روزهای پایانی دولت سیزدهم در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اما شنیده شده روز گذشته مدیرعامل کارخانه زغال سنگ شستا که از مدیران موفق این مجموعه هم بوده با فشار یک نماینده مجلس و مقامات دولتی برکنار و مدیرعامل جدید برای این کارخانه منصوب شده است.  

بنابر  گزارش دیده بان ایران، شرکت زغال سنگ پروده طبس یکی از سوده‌ترین شرکت‌های شستا و مدیرعامل آن هم یکی از کارکنان قدیم این مجموعه است که در سال‌های اخیر عملکرد موفقی از خود نشان داده و این جابجایی به دلیل برخی فشارهای سیاسی اتفاق افتاده است.  

این گزاش می‌افزاید: با حکم مدیرعامل شرکت صدرتامین (هلدینگ معدنی شستا)، "اسماعیل زمانی" جایگزین "رمضان کریتی" در شرکت زغال سنگ شستا شده است.  

شنیده‌ها حاکی از آن است که در روزهای اخیر سفارش‌های زیادی از سمت برخی نمایندگان مجلس، وزرا و مدیران دولتی برای انتصاب افراد سفارشی در مدیریت و ترکیب هیات مدیره شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی به ویژه شستا ارسال شده و برخی از این جابجایی‌ها و صدور احکام انتصاب جدید علیرغم ابلاغیه مخبر در حال انجام است.  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر