کد خبر: 188470
A

رونمایی از اولین پورشه ۹۱۱ هیبرید

پورشه سری جدیدی از مهمترین‌ مدلش، ۹۱۱ را رونمایی کرد. در بین این مدل‌ها برای اولین بار یک مدل با قوای محرکه هیبرید عرضه می‌شود که به گفته کارخانه آلمانی شتاب و سرعتش نسبت به قبل بسیار بهتر است.

رونمایی از اولین پورشه ۹۱۱ هیبرید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پورشه سری جدیدی از مهمترین‌ مدلش، ۹۱۱ را رونمایی کرد. در بین این مدل‌ها برای اولین بار یک مدل با قوای محرکه هیبرید عرضه می‌شود که به گفته کارخانه آلمانی شتاب و سرعتش نسبت به قبل بسیار بهتر است.

سیستم هیبرید پورشه با نمونه‌های موجود فرق دارد. در این ساختار موتور و باتری الکتریکی به جای نیرو دادن به چرخ‌ها به سیستم توربوی ماشین وصل است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۹۱۱ هیبرید سه ثانیه و حداکثر سرعتش ۳۱۲ کیلومتر در ساعت است. قدرت موتور این مدل ۵۴۱ اسب بخار است.

پورشه مثل همیشه ظاهر ۹۱۱ را تغییر زیادی نداده است. مهم‌ترین تغییر ترکیب تازه چراغ‌های جلو است. در زیر چراغ‌ها هم پنل‌های متحرکی طراحی شده که در سرعت‌های پایین بسته است و هنگامی باز می‌شود که ماشین برای خنک‌کردن موتور به هوای بیشتر نیاز دارد.

داخل خودرو با فن‌آوری‌های جدید به‌روز شده است. برای اولین بار یک نمایشگر کاملا دیجیتال روبروی فرمان است که راننده می‌تواند آن را به دلخواه تنظیم کند. اطلاعات بیشتر در نمایشگری ۱۲.۶ اینچی روی داشبورد نشان داده می‌شود.

۹۱۱ هیبرید همراه مدل ۹۱۱ بنزینی از تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد. قیمت پایه ماشین در آلمان ۱۷۰ هزار و ۶۰۰ یورو (۱۸۵ هزار دلار) است.

پورشه 1

1690136_687

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر