کد خبر: 175874
A

تنها ۴ بانک از مصوبه بانک مرکزی تبعیت کرده‌اند+اسامی / بانک تجارت در صدر

با گذشت ۲ هفته از ابلاغ مصوبه توسط بانک مرکزی تنها ۴ بانک از ۹ بانک اقدام به تبعیت از دستورالعمل‌های بانک مرکزی کرده‌اند.

تنها ۴ بانک از مصوبه بانک مرکزی تبعیت کرده‌اند+اسامی / بانک تجارت  در صدر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی درحالی از ۲ هفته پیش توسط بانک مرکزی به ۹ بانک عامل ابلاغ شده است که تنها ۴ بانک اقدام به تبعیت از دستورالعمل بانک مرکزی کرده‌اند.

با وجود گذشت ۲ هفته از ابلاغ بانک مرکزی گزارش‌ها حاکی از این است که از ۹ بانک عامل تنها ۴بانک از دستورالعمل بانک مرکزی تبعیت کرده‌اند.

بانک‌های ملی، صادرات، پست بانک، تجارت، سپه، ملت، مسکن، رفاه و کشاورزی موظف به پرداخت تسهیلات به ۳۵۰ هزار متقاضی روستایی شده‌اند اما از این تعداد تنها ۴ بانک، رفاه کارگران، پست بانک، کشاورزی و تجارت اقدام به پرداخت تسهیلات کرده‌اند.

رضا حمیدی، مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن، در پاسخ به این پرسش که آیا تمام ۹ بانک عامل اقدام خود را برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی آغاز کرده‌اند؟ گفت: از ۹ بانک عامل صادرات، ملی، پست بانک، تجارت، سپه، ملت، مسکن، رفاه و کشاورزی تنها ۴ بانک، پست بانک، کشاورزی، رفاه کارگران و تجارت ابلاغ استانی خود را انجام داده‌اند.

وی افزود: در هفته‌های جاری مابقی بانک‌ها نیز ابلاغیه استانی را انجام دهند. ابلاغیه رسمی استانی بانک‌های صادرات، ملت و ملی طی دو هفته آینده انجام می‌شود اما بانک مسکن به دلیل تحت تراز مالی طی هفته آتی روند این تسهیلات را به انجام خواهد رساند.

منبع: بازار

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر