کد خبر: 158814
A

در خیابان خدامی چه می گذرد؟/ حلقه شریان در شهرهای جدید

با ورود مهرداد بذرپاش به وزارت راه و شهرسازی و انتقادات گسترده رسانه های اصولگرایان همچون روزنامه فرهیختگان به ورود وی به فضای انتخاباتی وی تلاش کرد از امکانات این وزارتخانه به نفع رشد فوری این جریان و قرار گرفتن در بازی های اصلی اصولگرایان استفاده کند که از آن جمله میتوان به انتصاب میثم نادی از اعضای شورای مرکزی شریان به سرپرستی حوزه ریاست ، روابط عمومی و مدیریت عملکرد یکی از مهم ترین شرکت های وزارت راه یعنی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اشاره کرد.

در خیابان خدامی چه می گذرد؟/ حلقه شریان در شهرهای جدید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حلقه شریان در شهرهای جدید با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی جریان های سیاسی با تکاپوی فراوان آماده صف آرایی در انتخابات اسفند ماه می شوند . به گزارش خبرنگار دیده بان ایران به تازگی یک جریان سیاسی با نام شریان به محوریت مهرداد بذرپاش و با حضور افرادی همچون حمید رسایی، صالح اسکندری، میثم نادی، ابوالقاسم جراره ، سید محمد رضا میرشمسی و . . . آغاز به کار کرده است که در چند ماه گذشته با فعالیت خود تلاش کرده خود را در سپهر سیاسی اصولگرایان مطرح کند . این در شرایطی است که با وجود جریان هایی همچون شورای ائتلاف انقلاب به محوریت غلامعلی حداد عادل و شورای وحدت به محوریت منوچهر متکی و همچنین جبهه پایداری به محوریت صادق محصولی و همچنین احزاب قدیمی اصولگرایان مانند موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری معلوم نیست شریان قرار است کجای بازی اصولگرایان قرار گیرد.

بنا بر این گزارش با ورود مهرداد بذرپاش به وزارت راه و شهرسازی و انتقادات گسترده رسانه های اصولگرایان همچون روزنامه فرهیختگان به ورود وی به فضای انتخاباتی وی تلاش کرد از امکانات این وزارتخانه به نفع رشد فوری این جریان و قرار گرفتن در بازی های اصلی اصولگرایان استفاده کند که از آن جمله میتوان به انتصاب میثم نادی از اعضای شورای مرکزی شریان به سرپرستی حوزه ریاست ، روابط عمومی و مدیریت عملکرد یکی از مهم ترین شرکت های وزارت راه یعنی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اشاره کرد.

خبرنگار ما اخیرا کسب اطلاع کرده در شرایطی که حساسیت های بالایی برای جلسات جبهه اصلاحات ایران و احزاب و گروه های اصلاح طلب وجود دارد و گاهی برای برگزاری یک جلسه در سالن های سطح شهر با محدودیت روبرو میشوند تمام جلسات شریان هر هفته با حضور چهره های شاخص این تشکل نوپا همچون سید مهدی هاشمی که سابق بر این قائم مقام وزارت راه و شهرسازی بوده، حجت الاسلام طاهری اکردی دبیر تازه منصوب شده شورای امر به معروف کشور ، حمید رسایی و دیگر اعضا در سالن جلسات شرکت عمران شهرهای جدید برگزار می‌شود.

ظاهرا قرار است امکانات این شرکت در کنار امکانات ستاد امر به معروف کشور که دبیر آن با خودروی اداری این ستاد در جلسات این جریان سیاسی شرکت میکند خرج فضای انتخاباتی این جریان سیاسی شود. به نطر می رسد نهادهای نظارتی باید هرچه سریع تر به این استفاده از امکانات دولتی به نفع جریانی خاص ورود کنند.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر