قیمتهای اتحادیه نمایشگاهداران مبنای قیمتگذاری خودرو در سایتها شد
سازمان حمایت در نامهای به سایتهای فروش خودرو، قیمتهای اتحادیه نمایشگاهداران را مبنای قیمتگذاری خودرو در سایتها اعلام کرد و خواستار آن شد تا اعلام و درج قیمت فروش نقدی خودروهای صفرکیلومتر تولید داخل از سقف آخرین قیمت بارگذاریشده در سایت اتحادیه تجاوز نکند.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سازمان حمایت در نامهای به سایتهای فروش خودرو، قیمتهای اتحادیه نمایشگاهداران را مبنای قیمتگذاری خودرو در سایتها اعلام کرد و خواستار آن شد تا اعلام و درج قیمت فروش نقدی خودروهای صفرکیلومتر تولید داخل از سقف آخرین قیمت بارگذاریشده در سایت اتحادیه تجاوز نکند.
در متن این نامه که برای مدیران سایتهای دیوار، شیپور، باما، کارنامه، همراه مکانیک، سوییچ، خودرو ۴۵، بانی خودرو، دورهانو، ایرانتجارت، های کارز، تخته گاز، ماشین بانک، ایران پلاک و خودروشاپ ارسال شده آمده است: «با عنایت به نوسانات بهوجودآمده در بازار خودرو و افزایش قیمت حاشیه بازار نسبت به درب کارخانه و اقدامات برخی افراد سودجو، در قیمتسازی با هدف ایجاد بازارهای کاذب در خرید و فروش خودرو و بهرهبرداری سوء از التهاب ایجادشده و با توجه به هماهنگیهای بهعملآمده با اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران مبنی بر بارگذاری و درج روزانه قیمت متعارف بازار خودروهای صفرکیلومتر معاملهشده تولید داخل در سایت اتحادیه مذکور بهنشانی( ، مقتضی است تا اطلاع ثانوی بهمنظور ساماندهی بازار خودرو، ترتیبی اتخاذ کنید، اعلام و درج قیمت فروش نقدی خودروهای صفرکیلومتر تولید داخل از سقف آخرین قیمت بارگذاریشده در سایت اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران تجاوز نکند.
در ضمن آگهیهای فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفرکیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده است، بهصورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر شود.»