نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در ایران
شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و تحت عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت در کنار عرضه انواع محصولات اورجینال پاناسونیک به مشتریان، واحد تعمیرات خود را هم با به کارگیری تکنسینهای فنی و مجرب، راهاندازی کرد.
دیده بان ایران- محصولات مخابراتی پاناسونیک به ویژه تلفنهای ثابت این شرکت، در ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. از آنجایی که این روزها و با بالا رفتن نرخ ارز و نوسانات بازار، خرید یک محصول جدید اصلا مقرون به صرفه نیست، تعمیر دستگاههای قدیمی اهمیت ویژهای پیدا کرده است. به همین دلیل، بسیاری از شما عزیزان، به دنبال یک نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در ایران هستید که ضمن داشتن اعتبار، از کیفیت خدمات مناسبی هم برخوردار باشد. اگر شما هم در این دسته قرار میگیرید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
امروز و در این مقاله قصد داریم به معرفی یک نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در کشورمان بپردازیم. شرکت ایده آل گستر سالهای سال است که در میان مشتریان و علاقمندان برند Panasonic یک نام معتبر و شناخته شده محسوب میشود. این مجموعه نزدیک به دو دهه است که در زمینه انواع تعمیرات تخصصی محصولات مخابراتی پاناسونیک مشغول به فعالیت بوده و همواره به کیفیت خدمات، رعایت انصاف در قیمتها و پاسخگویی سریع معروف بوده است.
ایده آل گستر ؛ نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در ایران
شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و تحت عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت در کنار عرضه انواع محصولات اورجینال پاناسونیک به مشتریان، واحد تعمیرات خود را هم با به کارگیری تکنسینهای فنی و مجرب، راهاندازی کرد. در این واحد کلیه محصولات پاناسونیک با استفاده از قطعات کاملا اورجینال و در کمترین زمان ممکن تعمیر شده و برای استفاده مجدد، در اختیار شما عزیزان قرار میگیرند.
ناگفته نماند که تعمیر تجهیزات مخابراتی یک امر کاملا حساس و تخصصی بوده و کوچکترین اشتباهی، میتواند این محصولات را به صورت کامل از کار بیندازد. به همین دلیل باید در انتخاب واحد تعمیرات نهایت دقت را داشته باشید تا دستگاه شما توسط تکنسینهای متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر شود. واحد تعمیرات ایده آل گستر زیر نظر مستقیم اتحادیه مخابراتی ایران فعالیت میکند و به همین دلیل، خیال مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در این مجموعه، کاملا راحت و آسوده خواهد بود.
دسترسی به ایده آل گستر
برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:
- مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.ideal.org
- مراجعه حضوری به یکی از شعبههای ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
- ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010
توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاورههای لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.
خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات ایده آل گستر
ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که در واحد تعمیرات ایده آل گستر، چه محصولاتی تعمیر میشوند. برای پاسخ به این سوال، باید بگوییم که کلیه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در این مرکز و با بالاترین کیفیت ممکن، مورد تعمیر و عیب یابی قرار میگیرند. این محصولات عبارتند از:
- انواع تلفنهای خانگی و اداری پاناسونیک
- انواع دستگاههای سانترال پاناسونیک
- انواع دستگاههای فکس پاناسونیک
- انواع دوربینهای مداربسته پاناسونیک
- انواع ویدیوپروژکتورهای پاناسونیک
در صورتی که صاحب یکی از محصولات بالا هستید و به تعمیر آن هم نیاز دارید، هیچ راهی بهتر از مراجعه به ایده آل گستر به عنوان نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در ایران نخواهد بود.
تعمیر تلفن پاناسونیک
تلفنهای ثابت را میتوان محبوبترین محصول تولید شده توسط شرکت پاناسونیک به شمار آورد. این دستگاهها از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و به ندرت دچار خرابیهای ناگهانی میشوند. با این وجود، مواردی از قبیل استفاده نادرست، افزایش عمر مصرفی و ... میتوانند باعث آسیب رسیدن به آنها شود. در این وضعیت، باید تلفن خود را به واحد تعمیرات ایده آل گستر ارسال نمایید تا بعد از عیبیابی و برآورد هزینه، در کمترین زمان ممکن تعمیر شده و برای استفاده مجدد، در اختیارتان قرار بگیرد.
برخی از مهمترین خرابیهای تلفنهای بابت پاناسونیک عبارتند از:
- سفت شدن یا خراب شدن صفحه کلید (کیپد)
- ضرب خوردگی (ضربه یا افتادن تلفن روی زمین)
- برق خوردگی (اتصال اشتباه تلفن به پریز برق)
- آب خوردگی (نفوذ آب به مدار اصلی تلفن)
- شکستگی یا سوختن صفحه نمایش یا LCD
- اختلال صدا
- ست نبودن گوشی بیسیم با دستگاه پایه
- ...
همه این موارد در واحد تعمیرات ایده آل گستر مورد بررسی و عیبیابی قرار میگیرند. بعد از آن، به مشتری برآورد هزینه شده و در صورت موافقت ایشان، روند تعمیر شروع شده و در کمترین زمان ممکن به پایان خواهد رسید.
تعمیر سانترال پاناسونیک
دستگاه سانترال یکی دیگر از محصولات مخابراتی پاناسونیک است که در مجموعههای کاری (ادارات، سازمانها و شرکتهای تجاری کوچک و بزرگ) مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاهها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و باید در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر شوند. تکنسینهای فنی ایده آل گستر بعد از کسب سالها تجربه و به دست آوردن تخصصهای لازم، میتوانند انواع خرابیهای سانترال پاناسونیک را شناسایی و مرتفع نمایند.
مهمترین خرابیهای دستگاههای سانترال پاناسونیک عبارتند از:
- سوختن یا خرابی پاور (منبع تغذیه)
- نفوذ آب به داخل باکس سانترال
- قطع شدن خطوط شهری
- از کار افتادن کارت کالر آیدی
- ...
بعضی از این خرابیها در محل قابل تعمیر هستند. با این حال، در صورتی که حجم آسیب وارد شده به دستگاه وسیع باشد، باید آن را به واحد تعمیرات ایده آل گستر ارسال کنید.
تعمیر سایر محصولات مخابراتی پاناسونیک
در کنار تلفنهای ثابت و دستگاههای سانترال، تعمیرات زیر هم در مجموعه ایده آل گستر به انجام میرسند:
- تعویض تونر و درام دستگاههای فکس
- تعویض لامپ ویدیو پروژکتور
- رفع مشکل تصویر در لنز دوربین مداربسته
- رفع مشکل کاغذ در فکس پاناسونیک
- ...
در نهایت باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که کلیه قیمتهایی که در واحد تعمیرات ایده آل گستر به مشتریان اعلام میشوند، قیمتهای مصوب اتحادیه مخابراتی ایران بوده و شرکت ایده آل گستر هیچ هزینه اضافه و خارج از چهارچوبی را از مشتریان خود دریافت نمیکند.