اسنپ دست از شکایت خود از مسافرش برداشت
شرکت اسنپ اعلام کرد با توجه عذرخواهی مسافر پرحاشیه از شکایت خود صرفنظر میکند. شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) در اطلاعیهای "بابت جریحهدار شدن احساسات عمومی از هموطنان عزیز عذرخواهی کرد."
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ شرکت اسنپ اعلام کرد با توجه عذرخواهی مسافر پرحاشیه از شکایت خود صرفنظر میکند.
شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) در اطلاعیهای "بابت جریحهدار شدن احساسات عمومی از هموطنان عزیز عذرخواهی کرد."
در ادامه اطلاعیه این شرکت همچنین اعلام شده که "بهرغم اینکه نقلقول اولیه مسافر مبنی بر عذرخواهی اسنپ از او خلاف واقع بوده است، به علت ابراز پشیمانی مسافر، این شرکت از حق شکایت خود صرفنظر میکند."