کد خبر: 203724
A

فوت ۲ کارگر مصدوم حادثه پالایشگاه شوشتر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از درگذشت دو کارگر مصدوم حادثه انفجار پالایشگاه پارس پتروی شوشتر خبر داد.

فوت ۲ کارگر مصدوم حادثه پالایشگاه شوشتر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، علیرضا نجفی در تشریح جزئیات این خبر گفت: سه مصدوم حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه پارس پتروی شوشتر که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند. 

وی افزود: دو نفر از مصدومان سوختگی حدود ۱۰۰ درصد و ۹۰ درصدی داشتند و بسیار بدحال بودند و شرایط ناپایداری داشتند. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همکاران متخصص و فوق تخصص مختلف این مصدومان را ویزیت کردند اما با توجه به اینکه وضعیت بیماران ناپایدار بود امکان نجات آن‌ها نزدیک به صفر بود. 

وی ادامه داد: این دو بیمار که ۳۷ و ۳۹ سال سن داشتند ظهر روز گذشته (۲۷ مهرماه) در بیمارستان جان خود را از دست دادند. 

نجفی افزود: مصدوم دیگر هم زیر ۴۰ سال سن بود و ۳۶ درصد سوختگی داشت که با وضعیت پایدار و هوشیار و با رضایت شخصی برای ادامه درمان، ترخیص شد. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درگذشت این دو کارگر عزیز را به خانواده‌ها و همکاران‌شان تسلت می‌گوید. 

پالایشگاه پارس پتروی شوشتر سه‌شنبه شب (۲۴ مهرماه) در پی حادثه‌ای دچار انفجار و آتش‌سوزی شد. در این حادثه ۷ نفر از نیروهای پالایشگاه یم، مصدوم شدند که در نهایت دو نفر از آن‌ها جان باختند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر