کد خبر: 203158
A

آغاز ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی از امروز

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: امکان ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و دوره‌های اول و دوم متوسطه برای دانش آموزان و معلمان از امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه فراهم می‌شود.

آغاز ثبت سفارش تک جلدی کتب درسی از امروز

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛علوی تبار اعلام کرد: در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای دانش آموزان و معلمان از امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه فعال می شود.

وی افزود: به منظور تهیه کتاب درسی به صورت تک جلدی، دانش آموزان و معلمان می‌توانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir و یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و ورود به بخش سفارش تک جلدی سامانه، اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کنند. پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش و اخذ کد پیگیری، بسته‌های سفارشی از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مکان اعلام شده، به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شایان ذکر است فایل کامل کتاب‌های درسی تمام دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی در قالب فایل پی دی اف نیز به صورت رایگان از طریق پایگاه کتاب‌های درسی به نشانی chap.sch.ir  قابل دریافت است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر