کد خبر: 203150
A
چمران؛ رئیس شورای شهر تهران خبر داد؛

ارسال کمک شهرداری و شورای شهر تهران به لبنان

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران با تشریح سفر قالیباف به بیروت، از کمک چشمگیر شهرداری و شورای شهر تهران به لبنان خبر داد.

ارسال کمک شهرداری و شورای شهر تهران به لبنان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی چمران عضو شورای شهرتهران در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: پس از سفر وزیر امور خارجه ایران به بیروت، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با هواپیمای ایرانی و خلبانی خود در فرودگاه بیروت فرود آمد. او در ملاقات‌های خود با نخست‌وزیر و رئیس پارلمان لبنان، به محل‌های بمباران و خرابه‌های ناشی از جنایات اسرائیل رفت و از نزدیک با مردم دیدار کرد. این حضور پیام بزرگی داشت، مبنی بر همبستگی ملت ایران و لبنان، و حمایت از مردم لبنان در برابر فشارها و بمباران‌های اسرائیل. 

بنابر گزارش خبرنگار شهری دیده بان ایران؛ چمران در ادامه به وضعیت مردم لبنان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم لبنان به دلیل شرایط جنگی آواره شده‌اند و مسیر بین بیروت و دمشق به جاده‌ای برای کوچ مردم تبدیل شده است.

رئیس شورای شهر تهران از کمک شهرداری تهران و شورا به مردم جنوب لبنان خبر داد و گفت: زندگی در لبنان برای آوارگان دشوار است و نیاز به کمک‌های انسانی احساس می‌شود. برنامه‌هایی برای کمک‌های شهرداری و شورا به مردم لبنان در حال تنظیم است تا این کمک‌ها به بهترین شکل به دست نیازمندان برسد.

منبع: سایت دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر