کد خبر: 202687
A

کاشانی، عضو شورای شهر: شهرداری با پول خود خودرو می خرد اما بهره برداری از آن به یک شرکت سوری می دهد/ به خدا خیلی هنرمندیم

حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران: شهرداری با پول خود خودرو را بخرد اما به یک شرکت سوری بدهد و این شرکت سوری دوباره خودروها را به شرکتی که تحت نظر خود شهرداری است، کرایه بدهد! خیلی هنر می‌کنیم. به خدا قسم خیلی هنرمندیم.

کاشانی، عضو شورای شهر: شهرداری با پول خود خودرو می خرد اما بهره برداری از آن به یک شرکت سوری می دهد/  به خدا خیلی هنرمندیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در تذکری درباره وضعیت حمل و نقل و ون های شهرداری تهران گفت: من از خانم مالکی تشکر می کنم اما به نظرم اصلا موضوع به تاکسیرانی ربطی پیدا نمی‌کرد و حرف ما یک حرف دیگری بود. ای کاش دوستانی که متولی این کار بودند به صحن شورا آمده و اینجا صحبت می کردند خانم مالکی بزرگواری کردند و سپر بلا شدند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: چرا وقتی ون داریم و یک شرکت هم وجود دارد که بیش از ۳۰ سال است کار خدمات خودرویی را به مردم ارائه می دهد، ما کار را به یک شرکت دیگر می دهیم‌؟ والا به خدا داریم عمر خودمان را تلف می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری با پول خود خودرو را بخرد اما به یک شرکت سوری بدهد و این شرکت سوری دوباره خودروها را  به شرکتی که تحت نظر خود شهرداری است، کرایه بدهد! خیلی هنر می‌کنیم. به خدا قسم خیلی هنرمندیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر