کد خبر: 202677
A

انتقاد حبیب کاشانی از دخالت های آقای (ح_ح) در شهرداری تهران/ نقش نزدیکان زاکانی در قراردادهای تاکسیرانی تهران

حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران به انتقادات و مشکلات موجود در سیستم حمل و نقل عمومی، به ویژه در زمینه تاکسیرانی و اتوبوسرانی، شهرداری تهران و قراردادهای آن پرداخت.

انتقاد حبیب کاشانی از دخالت های آقای (ح_ح) در شهرداری تهران/ نقش نزدیکان زاکانی در قراردادهای تاکسیرانی تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران به انتقادات و مشکلات موجود در سیستم حمل و نقل عمومی، به ویژه در زمینه تاکسیرانی و اتوبوسرانی، شهرداری تهران پرداخت.

حبیب کاشانی به عدم کارایی و ناکارآمدی سیستم‌های موجود اشاره گرد و از مسئولین خواست که در این زمینه شفاف‌تر عمل کنند.

حبیب کاشانی به مشکلاتی مانند توقف خودروها در مکان‌های نامناسب و عدم استفاده بهینه از خودروها اشاره کرد  و تأکید کرد که شهرداری باید در این زمینه اقداماتی جدی انجام دهد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حبیب کاشانی همچنین به پیشنهادات جدیدی که از سوی برخی افراد مطرح شده، انتقاد می‌کند و بیان کرد که این پیشنهادات افراد نزدیک به شهرداری تهران به جای حل مشکل، تنها به پیچیدگی‌ها می‌افزاید.

عضو شورای شهر تهران به این نکته اشاره می‌کند که شهرداری باید به جای واگذاری خدمات به شرکت‌های غیرمعتبر، خود به تأمین و مدیریت این خدمات بپردازد.

وی از وضعیت کنونی ابراز ناامیدی می‌کند و به این نکته اشاره دارد که عمرش در این جلسات و بحث‌ها سپری شده است، بدون اینکه تغییرات ملموسی در سیستم حمل و نقل عمومی مشاهده کند. او به مسئولین توصیه می‌کند که برای بهبود وضعیت، باید اقداماتی جدی و مؤثر انجام دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر