کد خبر: 202548
A

جزییات آدم ربایی و سوزاندن جسد گروگان در نوشهر

در پی وقوع یک فقره گزارش مفقودی در تیر ماه در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

جزییات آدم ربایی و سوزاندن جسد گروگان در نوشهر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری قاتلان فراری و تحت تعقیب که با انگیزه مال اندوزی و کسب ثروت پس از آدم ربایی در شهرستان نوشهر اقدام به قتل و سوزاندن جسد کرده بودند، خبر داد.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از پایگاه خبری  پلیس، سرهنگ علی قیصری در خصوص جزئیات پرونده گفت: در پی وقوع یک فقره گزارش مفقودی در تیر ماه در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از گذشت ۳ ماه با استفاده از روش های نوین کشف جرم و تحلیل وقایع مرتبط با مفقودی و پس از آن آدم ربایی موفق به شناسایی افراد آدم ربا شدند.

سرهنگ قیصری اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء افراد آدم‌ربای فراری را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در دو عملیات ضربتی و منسجم متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان نوشهر انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه متهمان در مواجهه با دلایل و قرائن به بزه خود مبنی بر آدم ربایی و قتل مقتول و سوزاندن جسد با انگیزه مال اندوزی و کسب ثروت اعتراف کردند، اعلام داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر