کد خبر: 202540
A

سرانجام قتل مرد موتورسوار در مجیدیه

عاملان قتل فجیع مرد موتورسوار در محله مجیدیه توسط اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحت بازداشت قرار گرفتند.

سرانجام قتل مرد موتورسوار در مجیدیه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  بعدازظهر اول اردیبهشت ماه امسال، درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های محله مجیدیه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربه چاقو به بالای قفسه سینه‌اش به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول بر اثر یک درگیری خیابانی با ۲ نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ مقتول با ۲ مرد جوان که از قبل درگیری داشته آنها را در خیابان مجیدیه مشاهده کرد که با یکدیگر درگیر شدند و پس از اینکه با چاقو به جان هم افتادند، این جنایت هولناک رخ داده است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، اقدامات اطلاعاتی آغاز شد و در این شاخه از تحقیقات مشخص شد یکی از متهمان پس از ارتکاب جنایت به‌صورت قاچاق به کشور ارمنستان گریخته اما توسط پلیس مرزبانی آن کشور به‌خاطر ورود غیرقانونی دستگیر شده و اکنون در زندان یکی از شهرهای ارمنستان است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی، سراغ اقدامات فنی و مخابراتی رفتند که متوجه شدند متهم دیگر پرونده به‌صورت مخفیانه یک خانه در محله نظام‌آباد اجاره کرده است و احتمالاً قصد دارد تهران را به‌مقصد نامعلومی برای همیشه ترک کند.

کارآگاهان جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، مخفیگاه موردنظر را در نظام‌آباد شناسایی کردند و بی‌درنگ راهی آنجا شدند که متهم پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

مرد جنایتکار در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به شرکت در درگیری مرگبار مجیدیه اعتراف اما اظهار کرد که این جنایت به‌خاطر اختلافات مالی و شخصی رخ داده است و ضربات چاقو را همدستش که اکنون در یکی از زندان‌های ارمنستان به‌سر می‌برد، به بدن مقتول وارد کرده است.

با دستور قاضی سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و سیر مراحل قانونی جهت استرداد متهم دیگر پرونده از زندان ارمنستان به ایران آغاز شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر