کد خبر: 202137
A

ساختمان بیمارستان شهدای تجریش غیرمجاز ساخته شده است

سید مهدی صباغ، شهردار منطقه یک تهران گفت: ساختمان بیمارستان شهدای تجریش رای ماده ۱۰۰ دارد و غیرمجاز ساخته شده است.

ساختمان بیمارستان شهدای تجریش غیرمجاز ساخته شده است

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید مهدی صباغ صبح امروز در نشست خبری درخصوص آخرین وضع بیمارستان تجریش و مجوز‌های آن گفت: ما دوسال مقاومت کردیم و مجوز برق به بیمارستان ندادیم، کل ساختمان بیمارستان رای ماده ۱۰۰ دارد و غیرمجاز ساخته شده است.

وی گفت: بیمارستان حدود ۲ هزار واحد کسر پارکینگ دارد و ما دنبال این نبودیم که پول کسر پارکینگ آن را دریافت کنیم بلکه به دنبال این هستیم که منابعی تعریف کنند تا برای ساخت پارکینگ در زمین‌های آن استفاده کنیم. آقای صباغ همچنین گفت:مشکل دیگر این بیمارستان این است که مشخص شده مالکیت آن متعلق به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیست و مربوط به بنیاد است و به دنبال تفاهم آنها هستیم.

شهردار منطقه یک تهران در ادامه درتشریح عملکرد شهرداری این منطقه طی ۲ سال گذشته گفت: در دوسال گذشته ۳۱ هزار متر مربع طرح احداثی در منطقه را یا به اتمام رساندیم و یا در حال انجام آن هستیم. از این ۳۱ هزار متر حدود ۱۳ هزار متر مربع را افتتاح شده است و ۱۸ هزار متر مربع طرح در دست اقدام است. وی افزود: طرح‌های مجموعه ورزشی ازگل، مجموعه ورزشی قیطریه، فضای فرهنگی گلابدره، سرای محله باغ فردوس و دو اسکان کارگری در حال اجراست که این دو اسکان کارگری در مرحله تجهیز ساختمان قرار دارند.

 آقای صباغ ادامه داد: منطقه یک با هزارو ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه ابلاغی بالاترین بودجه مناطق را دارد و در پایان ۶ ماهه اول سال، رتبه دوم را بابت پیشرفت فیزیکی با ۵۳.۲ درصد کسب کرده است و در بحث طرح‌های احداثی و همچنین پیاده روسازی رتبه اول را بین مناطق دارد.  وی با اعلام اینکه در بخش آسفالت در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۱ هزار تن و در سال ۱۴۰۲ حدود ۶۸ هزارتن آسفالت ریزی داشتیم، افزود: در ۶ ماهه اول امسال از مرز ۶۰ هزار تن عبور کردیم و پیش بینی ما این است که تا پایان سال به ۹۰ هزار تن آسفالت برسیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر