کد خبر: 201621
A

سخنگوی نیروهای مسلح یمن: با ۲۳ موشک به ناوهای آمریکایی حمله کردیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن: «عملیات نظامی ویژه‌ای علیه ۳ ناو جنگی آمریکایی در دریای سرخ انجام دادیم؛ این عملیات با ۲۳ موشک بالستیک، کروز و پهپاد، توسط نیروی دریایی، موشکی و هواپیما‌های بدون سرنشین انجام شد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن: با ۲۳ موشک به ناوهای آمریکایی حمله کردیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای از عملیات گسترده موشکی و پهپادی علیه ۳ ناو آمریکایی خبر داد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح عصر امروز (جمعه) اعلام کرد که سه ناو جنگی آمریکایی بامداد امروز هدف حمله وسیع موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند.

در این بیانیه آمده است: «عملیات نظامی ویژه‌ای علیه ۳ ناو جنگی آمریکایی در دریای سرخ انجام دادیم؛ این عملیات با ۲۳ موشک بالستیک، کروز و پهپاد، توسط نیروی دریایی، موشکی و هواپیما‌های بدون سرنشین انجام شد». 

یحیی سریع افزود: به لطف خداوند، ۳ ناو جنگی آمریکا مستقیماً مورد اصابت قرار گرفتند؛ این عملیات دریایی، بزرگترین عملیات در جنگ فتح موعود و جهاد مقدس در حمایت از طوفان الاقصی و در پاسخ به تجاوز آمریکا و انگلیس به کشورمان بود».

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین گفت که این عملیات همزمان با حمله موشکی به عمق رژیم صهیونیستی در یافا (تل آویو) و عسقلان انجام شد. 

یحیی سریع در ادامه تأکید کرد که نیرو‌های مسلح یمن آماده انجام عملیات نظامی ویژه بیشتری در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان است و این عملیات‌ها تا زمانی که تجاوز متوقف شود و محاصره مردم فلسطین در نوار غزه برداشته شود، ادامه خواهد داشت.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر