کد خبر: 201403
A

اعضای باند شیر بلوچستان در ایران‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان معروف به "شیر بلوچستان " به همراه پنج نفر از همدستان وی خبر داد.

اعضای باند شیر بلوچستان در ایران‌شهر دستگیر شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ مهدی رشنودی روز چهارشنبه اظهار کرد: در چند ماه اخیر، در پی شرارت های سریالی فردی مسلح معروف به "شیر بلوچستان" در ایرانشهر و قدرت نمایی او با سلاح های نیمه سنگین،نارنجک و انتشار عکس ها و کلیپ‌هایی در این خصوص توسط این فرد در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این شرور مسلح و تحت تعقیب، در چند ماه گذشته ضمن ارتباط با چند نفر دیگر با تشکیل گروه ۶ نفره، سعی در ناامن جلوه دادن شهرستان را داشته که طی چند ماه اخیر به طور مخفیانه به زندگی خود ادامه می‌داد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این شرور ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی مدتی قبل سرنخ هایی از حضور مجدد این فرد در سطح شهرستان به دست آوردند.

وی بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس و با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور در یکی از محلات ایرانشهر شناسایی و روز گذشته متهم به همراه پنج نفر از اعضای این گروه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ رشنودی با اشاره به توقیف یک دستگاه موتور سیکلت و سه قبضه سلاح کلت کمری و مهمات جنگی متعلق به این شرور و همدستانش در بازرسی از مخفیگاه این باند خاطر نشان کرد : این متهمان سوابق سرقت مسلحانه خودرو ، موتور ، تلفن همراه ، آدم ربایی و سرقت طلا و جواهرات در سوابق این شرور و اعضای این باند بوده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مر احل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر