کد خبر: 201086
A

امانی، عضو شورای شهر تهران: تابلو های موزه امام علی فروخته شده اند

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به فروش تابلوها به خارج شدن تابلوها گفت: در جلسه علنی شورا هفته گذشته عرض کردم بیشتر از دو ماه قبل به ما گزارشی از بیرون از شهرداری به ما دادند ۳۰ عدد تابلو از موزه امام علی به امانت صورت جلسه‌اش هم هست به امانت تحویل موسسه ای شد. اما تابلو ها فروخته شده اند و اظهارات مقامات شهرداری درباره عدم فروش تابلوها و قیمت اعلام شده صحت ندارد.

امانی، عضو شورای شهر تهران: تابلو های موزه امام علی فروخته شده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به فروش تابلوها به خارج شدن تابلوها گفت: در جلسه علنی شورا هفته گذشته عرض کردم بیشتر از دو ماه قبل به ما گزارشی از بیرون از شهرداری به ما دادند ۳۰ عدد تابلو از موزه امام علی به امانت صورت جلسه‌اش هم هست به امانت تحویل موسسه ای شد. اما تابلو ها فروخته شده اند و اظهارات مقامات شهرداری درباره عدم فروش تابلوها و قیمت اعلام شده صحت ندارد. 

امانی خاطر نشان کرد: معاون شهردار در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تابلوها به موزه برگشته‌اند، اما یکی از اعضای هیئت مدیره گفت که برخی از تابلوها به فروش رفته و قیمت کل آن‌ها کمتر از ۳ میلیارد تومان است. در حالی که لیست قیمت تابلوها که شهرداری ارائه داده، ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است. این تناقض در قیمت‌گذاری و عدم رعایت مصوبه‌های سال ۸۱ هیئت دولت برای فروش تابلوهای موزه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: باید جلوی ادامه این روند گرفته شود و تابلوهای باقی‌مانده به سرعت به موزه بازگردانده شوند. اگر فروش تابلوها قانونی نبوده باشد، با عوامل مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: سایت دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر