کد خبر: 200518
A

یک زن در بجنورد با ضربات تیشه، شوهر خود را به قتل رساند

نزاع میان زن و شهر در شهرستان بجنورد به قتل مرد جوان منتهی شد. بنابر گزارش پزشکی قانونی زن جوا ظهر امروز همسرش را با ضربات متعدد "تیشه" به قتل رساند.

یک زن در بجنورد با ضربات تیشه، شوهر خود را به قتل رساند

به گزارش سایت دیده بان ایران سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام  مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل در شهرستان بجنورد بلافاصله مامورین انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و در بررسی های انجام شده در صحنه و معاینه جسد ، وجود آثار ضرب و جرح در نواحی بدن مشهود بود که مدارک و مستندات جمع آوری شد.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه با بررسی های فنی و تخصصی کارآگاهان مشخص شد که این زن به وسیله تیشه چند ضربه به سر همسرش وارد کرده و او را در نتیجه به قتل رسانده است، افزود: قاتل در مواجه با مستندات و مدارک موجود به قتل همسرش اعتراف و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت وقوع این قتل اختلاف خانوادگی بود، تصریح کرد: متهم در نتیجه توسط مرجع قضائی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر