کد خبر: 200462
A

پروژه غیرقانونی هتل ولنجک متوقف نشد/ کارگران مشغول کارند!+فیلم

علی رغم اعلام سخنگوی قوه قضاییه درباره توقف عملیات ساخت وساز غیرقانونی هتل ولنجک خبرنگار دیده بان ایران با حضور در محل پروژه از محل ساخت این هتل و فعالیت ساخت و ساز غیرقانونی تصویربرداری کرد.

پروژه غیرقانونی هتل ولنجک متوقف نشد/ کارگران مشغول کارند!+فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی رغم اعلام قوه قضاییه درباره توقف عملیات ساخت وساز غیرقانونی هتل ولنجک خبرنگار دیده بان ایران با حضور در محل پروژه از محل ساخت این هتل و فعالیت ساخت و ساز غیرقانونی تصویربرداری کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری 20 شهریور از توقف فعالیت هتل ولنجک خبر داده و در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت پرونده ساخت هتل ۳۰ طبقه در منطقه ولنجک که دیوان عدالت مصوبه شهرداری تهران را در پی گزارش سازمان بازرسی باطل اعلام کرده است، گفت: «در خصوص این هتل با اعلام شکایت سازمان بازرسی در چند محور از منظر اداری تخلفاتی شده بود که مراتب با دو ویژگی اعم از تقاضای ابطال پروانه و دیگر برای ابطال مصوبه کمیسیون ماده ۵ از دیوان عدالت درخواست شده بود رسیدگی‌ها انجام شد. ابطال مصوبه کمیسیون ماده ۵ توسط دیوان عدالت انجام شد و پرونده به شهرداری برای بررسی مجدد اعاده شد. در خصوص پروانه ساختمان نیز پرونده در شعبه اول دیوان عدالت در حال رسیدگی است. همچنین بحث قصور و تقصیر مسئولین مربوطه مطرح است که تعقیب کیفری آنها درخواست شده و در این خصوص پرونده‌ای در دادگستری تشکیل شده است. ساخت این ساختمان طبقاتی تا تعیین تکلیف نهایی متوقف شده است.»

اما مشاهدات میدانی خبرنگار دیده‌بان ایران مبنی بر این است که این پروژه به صورت سه‌شیفت در حال ساخت است و علیرغم اعلام ابطال قوه‌قضائیه و حتی تشکیل پرونده کیفری برای افرادی که در این خصوص قصور داشتند، صاحب این هتل از موضع خود کوتاه نیامده و به ساخت و ساز ادامه می‌دهد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر