کد خبر: 199806
A
حبیب کاشانی:

شنیده‌ام که آسفالت نوی بعضی معابر کنده می‌شود + فیلم

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: نهضت آسفالت کار خوب و شیرینی است، تقاضای ما این است که اقدام به این خوبی را مخدوش نکنیم تا این ذهنیت پیش نیاید که ما می‌خواهیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و متراژ آسفالت را بالا ببریم. شنیده‌ام که در بعضی معابر آسفالت‌های نو کنده می‌شود، لطفا این کار ارزشمند را صحیح انجام دهیم تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

شنیده‌ام که آسفالت نوی بعضی معابر کنده می‌شود + فیلم

به گزارش خبرنگار سایت دیده‌بان ایران، حبیب کاشانی در دویست و شصت و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت جنایات اسرائیل، اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد حمله اسرائیل به سوریه بودیم و کشورهای همسایه که خود را به خواب غفلت می‌زنند، بدانند هرجایی که دشمنان فکر کنند، منافع آنها را در خطر قرار می‌دهد، مورد حمله قرار خواهند داد.

وی با بیان این که نهضت آسفالت کار خوب و شیرینی است، عنوان کرد: تقاضای ما این است که اقدام به این خوبی را مخدوش نکنیم تا این ذهنیت پیش نیاید که ما می‌خواهیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و متراژ آسفالت را بالا ببریم. شنیده‌ام که در بعضی معابر آسفالت‌های نو کنده می‌شود، لطفا این کار ارزشمند را صحیح انجام دهیم تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

کاشانی همچنین تصریح کرد: اگر می‌خواهیم تناژ و کیلومتر نوسازی روکش آسفالت را بالا ببریم باید در کیفیت توزیع آسفالت توجه جدی داشته باشیم تا کار به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که اداره شهرداری کار سنگینی است، تصریح کرد: این روش که افراد تجمع کنند و ما همان روز بگوییم که «نخود نخود هرکه رود خانه خود» و انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است، نیاز به تدبیر بالاتر دارد.

کاشانی در ادامه توضیح داد: ما بخشنامه‌ای برای سفر کارکنان در نظر گرفته بودیم که بعد نظر دیگری در مورد این بخشنامه دادیم که رفتار خوبی نیست، زیرا کارکنان شهرداری روی انجام سفر با خانواده خود، حساب کرده بودند. هر عملی، عکس‌العملی دارد؛ لذا درخواست داریم شناخت بیشتری به بخشی از مجموعه‌ها ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: باید حال برخی کارکنان از جمله کارکنان سازمان آتش نشانی و سازمان بهشت زهرا (س) را که دیگران حاضر نیستند با چند برابر حقوق آنهات هم این کارها را انجام دهند، مراعات کنیم.

منبع: دیده‌بان ایران 

volumeVideo: 17.69M | durationVideo: 00:03:01
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر