کد خبر: 199758
A

کشف ادکلن‌های ۱۵ میلیاردی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله عطر و ادکلن قاچاق در محدوده بازار تهران خبر داد.

کشف ادکلن‌های ۱۵ میلیاردی قاچاق در بازار تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی از انتقال محموله‌های قاچاق به انبار ساختمانی در محدوده بازار تهران مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده در این خصوص گفت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت مالک یک ساختمان اداری و تجاری در محدوده پامنار تهران با استفاده از خودروهای باری مقدار فراوانی ادکلن و عطر قاچاق را به این مکان منتقل و در آنجا دپو کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز برای اجرای عملیات پلیسی گفت:‌ مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این مکان پرداختند که در جریان آن تعداد ۵۳۸ عدد انواع عطر و ادکلن خارجی قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه مالک اموال کشف شده نیز دستگیر شد که این فرد پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر