کد خبر: 199711
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

واکنش عضو شورای شهر به اعتصاب غسال ها/ نجفی:مدیران بهشت زهرا (س) باید برای رفع مشکلات کارکنان اقدام می کردند

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اعتصاب کارکنان بهشت زهرا (س) به دیده بان ایران گفت: این اعتراض غسال ها گویا به دلیل مشکلات رفاهی کارکنان بهشت زهرا (س) بوده که در اقدامی شستشوی اموات متوقف شده که این موضوع موجب اخلال در روند کاری و خانواده های اموات را معطل کرده است.در اولین فرصت در جمع کارکنان بهشت زهرا (س) حاضر خواهم شد تا مشکلات آنها را پیگیری کنم

واکنش عضو شورای شهر به اعتصاب غسال ها/ نجفی:مدیران بهشت زهرا (س) باید برای رفع مشکلات کارکنان اقدام می کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اعتصاب کارکنان بهشت زهرا (س) به دیده بان ایران گفت: این اعتراض غسال ها گویا به دلیل مشکلات رفاهی کارکنان بهشت زهرا (س) بوده که در اقدامی شستشوی اموات متوقف شده که این موضوع موجب اخلال در روند کاری و خانواده های اموات را معطل کرده است.

وی ادامه داد: قطعا این موضوع مورد تایید شورای اسلامی شهر تهران نیست و باید مسولین بهشت زهرا (س) پاسخگو باشند که چرا در روند شستشوی اموات شهروندان اخلال ایجاد شده است.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: مدیران بهشت زهرا (س) باید پیش از این که کارکنان دست به اعتصاب و اعتراض بزنند صحبت های کارکنان را می شنیدند و در جهت رفع آنها اقدام می کردند تا شاهد این گونه رفتارها از سوی کارکنان نبودیم.

در اولین فرصت در جمع کارکنان بهشت زهرا (س) حاضر خواهم شد تا مشکلات آنها را پیگیری کنم

سوده نجفی گفت: کارکنان بهشت زهرا (س) به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهند دارای مشکلاتی هستند و باید به این افراد توجه ویژه ای از سوی مدیریت شهری صورت صورت گیرد. بنده این موضوع را از طریق کمیسیون خدمات شهری پیگیری خواهم کرد و در اولین فرصت در جمع این کارکنان حاضر خواهم شد تا صحبت های این عزیزان را بشنوم و در حد توان و در چارچوب قانونی از طریق شورای اسلامی شهر تهران پیگیری کنم.

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر