کد خبر: 198481
A

دستگیری باند اسکیمری در کرج ‏

سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد : در پی ارجاع یک پرونده کپی کارت بانکی و برداشت از حساب شاکی به پلیس فتا استان البرز ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم سایبری قرار گرفت.

دستگیری باند اسکیمری در کرج ‏

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرهنگ رسول جلیلیان، رییس پلیس فتا البرز گفت: در پی ارجاع یک پرونده کپی کارت بانکی و برداشت از حساب شاکی به پلیس فتا استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم سایبری قرار گرفت.

رییس پلیس فتا البرز بیان کرد: در ادامه با بررسی تراکنش های صورت گرفته از کارت بانک مالباختگان مشخص شد که متهمان با شناسایی و انتخاب مکانهایی پر تردد و امن که شهروندان احتمال کمتری برای کپی کارتهای بانکی خود در آنجا می دهند ، مردم را سرگرم نموده و در یک فرصت مناسب اقدام به کپی کارت آنها می کردند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی متهمان انجام و در یک مدت زمان کوتاه چهار کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند.

جلیلیان اضافه کرد: متهمان با اجاره دادن دوچرخه در محل تفریحی چیتگر تهران و همچنین مشارکت متصدی جایگاه سوخت در همان محل به کپی برداری و برداشت غیرمجاز از کارت های بانکی شهروندان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال می پرداختند.

رییس پلیس فتا استان البرز افزود: تلاش برای شناسایی مالباختگان پرونده همچنان ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر