کد خبر: 197919
A

اعمال سلیقه شهرداری تهران در رایگان کردن حمل و نقل عمومی در روز راهپیمایی جاماندگان اربعین

در حالی که پیش تر از سوی شهرداری تهران اعلام شده بود استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در روز اربعین حسینی به منظور رفاه حال شهروندان برای شرکت در راهپیمایی جاماندگان اربعین رایگان است. گزارش های میدانی خبرنگار دیده بان ایران حاکی از آن است که از ابتدای صبح امروز ایستگاه های مترو به شکل سلیقه‌ای اقدام به رایگان کردن مترو و بازگشایی گیت‌های مسافری کرده بودند و از سوی دیگر نیز استفاده از تمامی خطوط بی ارتی نیز برای شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین غیر رایگان بود.

اعمال سلیقه شهرداری تهران در رایگان کردن حمل و نقل عمومی در روز راهپیمایی جاماندگان اربعین

به گزارش سایت دیده بان ایران, در حالی که پیش تر از سوی شهرداری تهران اعلام شده بود استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در روز اربعین حسینی به منظور رفاه حال شهروندان برای شرکت در راهپیمایی جاماندگان اربعین رایگان است.

گزارش های میدانی خبرنگار دیده بان ایران حاکی از آن است که از ابتدای صبح امروز ایستگاه های مترو به شکل سلیقه‌ای اقدام به رایگان کردن مترو و بازگشایی گیت‌های مسافری کرده بودند و از سوی دیگر نیز استفاده از تمامی خطوط بی ارتی نیز برای شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی جاماندگان اربعین غیر رایگان بود.

photo_2024-08-25_19-24-18

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر