کد خبر: 197587
A

ادامه تلاش‌ها برای نجات کوهنورد مفقودی در دماوند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به گم شدن یک کوهنورد در دامنه‌های قله دماوند، گفت: تلاش نجاتگران هلال‌احمر مازندران برای نجات یک کوهنورد دیگر مفقودی کماکان ادامه دارد.

ادامه تلاش‌ها برای نجات کوهنورد مفقودی در دماوند

به گزارش سایت دیده بان ایران ، تلاش‌ها برای نجات کوهنورد مفقودی در دماوند ادامه دارد. 

هاتف باقرسلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به گم شدن دو کوهنورد در دامنه‌های قله دماوند، افزود: تلاش نجاتگران هلال‌احمر مازندران برای نجات یک کوهنورد دیگر مفقودی اهل استان آذربایجان شرقی در ارتفاعات یال داغ ضلع غربی قله دماوند کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به گزارشی مبنی بر مفقودی دو کوهنورد در قله دماوند از سوی قرارگاه فدراسیون کوهنوردی پلور در تاریخ ۲۸ مردادماه، افزود: بلافاصله یک تیم واکنش سریع استان، یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان رینه و یک تیم پشتیبان از شعبه شهرستان آمل به محل اعزام شدند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد:نجاتگران پس از دو روز عملیات جست‌وجو و نجات، یکی از کوهنوردان خانم را در ارتفاع ۴ هزار متری دماوند یافته و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به محل امن انتقال دادند. باقر سلیمی با اعلام اینکه عملیات جست‌وجوی کوهنورد دوم همچنان ادامه دارد، گفت: وضعیت نامساعد جوّی، مه غلیظ و بارش باران، روند ادامه عملیات را با کُندی مواجه کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر