کد خبر: 197016
A
در صحن شورای شهر تهران مطرح شد؛

هشدار اعضای شورا درباره بدهی‌های شرکت «شهر سالم» شهرداری و فسخ یکطرفه قرارداد مراکز درمانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در مورد وضعیت بدهی‌های شرکت شهر سالم به مراکز درمانی هشدار داد.

هشدار اعضای شورا درباره بدهی‌های شرکت «شهر سالم» شهرداری و فسخ یکطرفه قرارداد مراکز درمانی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، ناصر امانی در تذکر پس از دستور خود با اشاره به وضعیت درمانی بازنشستگاه شهرداری تهران گفت: چند روز پیش نامه ای نوشتم و اعلام کردم بدهی شهرداری تهران به شرکت شهرسالم و به متعاقب آن بدهی شهر سالم به مراکز درمانی بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تداوم این روند نه تنها شامل بازنشستگان بلکه کارکنان فعلی شهرداری تهران و خانواده هایشان نیز مشمول این مشکلات می شود گفت: حق درمان مثل حقوق ماهیانه است و اگر به موقع پرداخت نشود دچار مشکل می شودو از شهرداری میخواهیم این مشکل را حل کنند.

وی با اشاره به گزارش حسابرس در مورد سازمان میادین گفت:‌ براساس بند ۹ گزارش حسابرس آمده است که شواهدی دال بر رعایت کامل مفاد توافق نامه های کارگزاری خرید و توزیع خریدهای اساسی با شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی سازمان به این موسسه ارایه نشده است که با توجه این بند به شهرداری تهران تذکر می دهیم و میخواهیم که واگذاری توافق نامه ها با شرکت تعاونی خود سازمان چگونه و بر چه اساس بوده است؟ همچنین آیا این واگذاری با برگزاری مزایده بوده؟ علت عدم تحویل اسناد و مدارک به حسابرس چه بوده؟ علت عدم اخذ تضامین لازم از این شرکت تعاونی بر چه اساسی بوده است؟

فسخ یک طرفه قرارداد مراکز درمانی بخاطر بدهی شرکت شهر سالم

نرجس سلیمانی نیز در این جلسه درباره تعیین تکلیف معوقات شهرداری به مراکز درمان و لزوم تکریم پرسنل بازنشسته شهرداری تهران گفت: برای حفظ جریان زندگی سالم بین کارکنان و بازنشستگان، تسویه حساب به موقع باید مورد توجه قرار بگیرد و این موضوع برای بازنشستگان اولویت بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه عالی ترین جایگاه در هر نهادی نائل شدن به بازنشستگی است، افزود: سازمانی که تمایل دارد مجموعه را به سمت تعالی ببرد باید برای بازنشستگان توجه ویژه قائل باشد اما شهرداری بر اساس اسناد موجود در زمینه سلامت بازنشستگان ناموفق بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری باید از انباشت بدهی به مراکز درمانی جلوگیری می کرد اما بدهی شرکت شهر سالم به مراکز درمانی باعث فسخ قرارداد یک طرفه از سوی بیمارستان ها و داروخانه ها شده است تاکید کرد: به شهرداری تذکر داده می شود که این موارد را به صورت جدی دنبال کند. مدیرانی که به دنبال تأمین قبر و مسکن زیر زمینی برای کارکنان هستند، باید به فکر امروز و سلامت کارکنان باشند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر