کد خبر: 195987
A

۵۳ اصفهانی بر اثر گرمازدگی راهی مراکز درمانی شدند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این گرمازدگی‌ها از روز دوشنبه تاکنون در استان گزارش شده گفت: در این مدت عوامل امدادی در مسیر جاده‌های شهری و روستایی به ۴۵ خودرو با نقص ترکیدگی لاستیک و نقص فنی ناشی از گرما امدادرسانی کردند.

۵۳ اصفهانی بر اثر گرمازدگی راهی مراکز درمانی شدند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این گرمازدگی‌ها از روز دوشنبه تاکنون در استان گزارش شده گفت: در این مدت عوامل امدادی در مسیر جاده‌های شهری و روستایی به ۴۵ خودرو با نقص ترکیدگی لاستیک و نقص فنی ناشی از گرما امدادرسانی کردند.

منصور شیشه افزود: عوامل شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب هم در این مدت در زمینه اصلاح و بازسازی ۶۱ مورد حادثه بر اثر شدت گرما در شبکه‌های آبرسانی ناشی از ترکیدگی و نشت آب، قطع برق و آتش سوزی در تابلو‌های برق، ترانسفورماتور‌ها وشبکه‌های برق اقدام کردند.

او گفت: با توجه به تداوم شدت گرما و افزایش دما تا روز یکشنبه هفته آینده براساس پیش بینی هواشناسی، مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص اعلام آماده باش به شرکت‌های برق آب و فاصلاب، اورژانس، جمعیت هلال احمر ومراکز بهداشتی درمانی برای ارائه به موقع، خدمات امدادی، فوریتی و کنترل حوادث اطلاعیه صادر کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر