کد خبر: 195912
A

قتل جوان ۳۹ ساله به خاطر جای پارک خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه چشمه بیدی شیراز، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

قتل جوان ۳۹ ساله به خاطر جای پارک خودرو

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بیست و دوم تیرماه امسال در منطقه چشمه بیدی شیراز، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که فردی حدودا ۳۹ ساله که به همراه خانواده در منطقه تفریحی بوده به دلیل پارک خودرو با قاتل درگیر می‌شود و با سلاح سرد به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند قاتل ۲۰ ساله را شناسایی و او را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه قاتل پس از اقرار به قتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند؛ لذا برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر