کد خبر: 195300
A

طمع کسب درآمد در تشییع پیکر اسماعیل هنیه، زاکانی را رها نکرد!

علیرضا زاکانی شهردار تهران بازهم در اقدامی عجیب و به دور از تصور استفاده شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید هنیه از مترو را رایگان نکرد تا از این طریق هم درآمد زایی کند این درحالی است که بر اساس مصوبه شورای شهر تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران این اختیار را دارد که بدون مصوبه شورای شهر در مراسمات ملی و مذهبی خاص برای رفاه حال بیشتر مردم حمل و نقل عمومی از جمله مترو را رایگان کند.

طمع کسب درآمد در تشییع پیکر  اسماعیل هنیه، زاکانی را رها نکرد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیین تشییع پیکر شهید هنیه امروز پنجشنبه یازدهم مرداد ماه با حضور اقشار جامعه از  دانشگاه تهران به سمت میدان ازادی برگزار شد، مسیری که به دلیل بهره مندی ‌ و قرارگیری خطوط ۴،۲ مترو در جا به جایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع دیگر شهید اسماعیل هنیه از اهمیت بالایی برخوردار بود.

با توجه به اهمیت مراسم به طور حتم مطمئن و سریع‌ترین راه برای انتقال شرکت کنندگان در مراسم استفاده از مترو بهره گیری از خطوط ۴ و ۲ مترو است.

علیرضا زاکانی شهردار تهران بازهم در اقدامی عجیب و به دور از تصور استفاده شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید هنیه از مترو را رایگان نکرد تا از این طریق هم درآمد زایی کند

این درحالی است که بر اساس مصوبه شورای شهر تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران این اختیار را دارد که بدون مصوبه شورای شهر در مراسمات ملی و مذهبی خاص برای رفاه حال بیشتر مردم حمل و نقل عمومی از جمله مترو را رایگان کند.

با این تصمیمات علیرضا زاکانی بیش از گذشته این موضوع ملموس می‌شود که اکر شهردار تهران حرف از درآمدزایی بیش از گذشته در شهر می‌زند از چه راه‌هایی این درامدزایی را حاصل کرده است که رایگان نکردن مترو در روز تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه مشتی از این خروار است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر