کد خبر: 191823
A

شکایت ستاد سعید جلیلی از فرد هتاک در مرند

پس از شکایت ستاد سعید جلیلی در شهرستان مرند و آذربایجان‌شرقی از فرد هتاک به مردم مرند، این فرد توسط مراجع قضائی بازداشت شد.

شکایت ستاد سعید جلیلی از فرد هتاک در مرند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روح‌الله رشیدی،با اشاره به اینکه فرد هتاک به مردم مرند ربطی به ستاد سعید جلیلی نداشته و مسئولیتی در این ستاد ندارد، گفت: تذکر شفاهی به این فرد در جلسه داده شد و پس از جلسه‌، با شکایت ستاد شهرستانی و استانی سعید جلیلی به مراجع قضایی، شخص مذکور در همان روز دستگیر و بازداشت شد.

بیشتربخوانید: بازداشت هوادار فحاش جلیلی در مرند

وی ضمن تکذیب هرگونه نسبت این شخص با ستاد سعید جلیلی، تأکید کرد: برخورد قانونی توسط ضابط قضایی و دادستانی مرند صورت خواهد گرفت.

مسئول ستاد استانی سعید جلیلی در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر ضرورت برخورد با بداخلاقی‌های انتخاباتی گفت: این شخص که مردم شریف شهرستان مرند نیز با او آشنایی دارند، متأسفانه پیش از این مسئله نیز در اکثر مجالس الفاظ نامناسب به کار برده است.

عصر دیروز در نشست انتخاباتی ستاد سعید جلیلی در شهرستان مرند، یک شهروند به حامیان مسعود پزشکیان در این شهرستان توهین کرد که با شکایت ستاد سعید جلیلی در شهرستان مرند و آذربایجان‌شرقی، مراجع قضائی بلافاصله شخص مذکور را بازداشت کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر