کد خبر: 191561
A

شهردار تهران هنوز در مرخصی است!/ آقای زاکانی به شهرداری برگرد

یکی از مسئولان روابط‌عمومی شهرداری تهران اعلام کرد که علیرضا زاکانی طی این هفته از این شهر به آن شهر برای تبلیغ سعید جلیلی سفر می‌کند، حال آن که او پیش از این سه هفته در مرخصی انتخاباتی قرار داشت و ظاهرا هنوز به شهرداری برنگشته است.

شهردار تهران هنوز در مرخصی است!/ آقای زاکانی به شهرداری برگرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی، نامزد پوششی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در مناظره‌ها در جواب مسعود پزشکیان که از او پرسید «تا آخر می‌مانی دیگر؟»، جواب داد که «حتما، حتما، می‌مانم و نمی‌گذارم شما رئیس‌جمهور بشوی»، ولی دست آخر همان‌طور که از اول هم پیش‌بینی می‌شد، انصراف داد، هنوز هم مشغول فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغ به نفع سعید جلیلی است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آن‌طور که محمد آزادی، یکی از مسئولان روابط‌عمومی شهرداری تهران در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: «زاکانی در مناظره‌ها تمام‌قد ایستاد تا مقابل تشیکل دولت سوم روحانی را بگیرد. این روزها هم کفش‌هایش را برکشیده و از این شهر به آن استان، مشغول سخنرانی در میان مردم است! می‌توانست در گوشه عافیت نشسته و به کارهای دیگر می‌رسید. برای انقلاب ولی همه را هزینه کرد.» 

آزادی

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که زاکانی هنوز شهردار تهران است و تا روز جمعه هشتم تیر، برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی حدود سه هفته از شورای شهر مرخصی گرفته بود و حالا قاعدتا باید به شهرداری تهران برگردد و به کارهای عقب‌مانده مدیریت شهری پایتخت رسیدگی کند. اما طبق صحبت‌های روابط‌عمومی شهرداری، او «کارهای دیگر» و از همه مهمتر کارهای مدیریت شهرداری تهران را کنار گذاشته و همه را برای رأی آوردن جلیلی (یا به قول خودشان برای انقلاب) هزینه کرده است. 

بر این اساس به نظر می‌رسد که شهردار تهران تا پایان این هفته قصد ندارد که به شهرداری برگردد و می‌خواهد به نقاط مختلف ایران سفر کند و برای سعید جلیلی رأی جمع کند. به عبارت دیگر، مرخصی زاکانی از شهرداری به حدود چهار هفته خواهد رسید و در چنین شرایطی جای طرح این پرسش مطرح است که وقتی شهردار از زمان مدیریت شهری برای جلیلی هزینه می‌کند، آیا از بودجه شهرداری نیز برای آن نامزد خاص هزینه می‌کند؟ این موضوعی است که اعضای شورای شهر تهران باید در وقت مقتضی روی آن تحقیق کنند، اما تا آن زمان، درخواست شهروندان پایتخت از شهردار محترم این است: 

«آقای زاکانی لطفا به شهرداری برگردد. خوب نیست که تهران چهار هفته شهردار نداشته باشد!» 

منبع: سایت دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر