کد خبر: 191182
A

بازداشت یکی از متخلفان انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت تبلیغاتی فردی در یک شعبه اخذ رای این شهرستان پیگیری‌های لازم به منظور صحت‌سنجی انجام و دستور بازداشت فرد متخلف صادر شد.

بازداشت یکی از متخلفان انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

 به گزارش سایت دیده‌بان ایران ؛ابوالقاسم کیانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر مازندران گفت: «شخصی که در یکی از شعب اخذ رای شهرستان بهشهر در حال فعالیت برای تبلیغ یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بود، بازداشت شد».

 کیانی اظهار کرد: «پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت تبلیغاتی فردی در یک شعبه اخذ رای این شهرستان پیگیری‌های لازم به منظور صحت‌سنجی انجام و دستور بازداشت فرد متخلف صادر شد».

وی با بیان این‌که برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است، افزود: «عوامل دستگاه قضایی همراه با سایر عوامل برگزاری انتخابات همه توان خود را برای برگزاری انتخابات باکیفیت و سالم و جلوگیری از وقوع تخلف به کار گرفته‌اند و با هر نوع تخلفی برخورد خواهند کرد».

رییس کل دادگستری مازندران نیز امروز اعلام کرد که دادستان‌ها به شکل دقیق، شعبه‌های مستقر در حوزه انتخاباتی خود را در استان رصد می‌کنند.

به گفته پوریانی شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان فعال است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به تخلفات رسیدگی و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر