کد خبر: 190943
A

افزایش شمار مفقودی‌‌های سیل سوادکوه به ۳ نفر

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش چند ساعته نیروهای امدادی این جمعیت در سیل سوادکوه، از نجات ۳۱ نفر گرفتار در سیل خبر داد و افزود: تا این لحظه مفقودی ۳ نفر به هلال‌احمر اعلام شده که تلاش امدادگران برای پیدا کردن آن‌ها ادامه دارد.

افزایش شمار مفقودی‌‌های سیل سوادکوه به ۳ نفر
به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر، روز چهارشنبه درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیلزده منطقه پل سفید سوادکوه اظهار داشت: از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه شب گذشته (پنجم تیر)‌ شاهد وقوع سیل در محور سوادکوه و منطقه پل سفید بوده ایم.
کولیوند گفت: در پی وقوع این سیل، محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به مناطق سیل زده اعزام شده است و ۶ تیم امدادی نیز به مناطق سیل‌زده اعزام و مشغول امدادرسانی هستند.
 
رییس جمعیت هلال احمر گفت: علاوه بر این ۱۷ تیم پشتیبان از شعب معین (سوادکوه شمالی، قائمشهر، ساری، جویبار، بابلسر، فریدونکنار، بابل، بندپی و آمل) و ستاد (تیم واکنش سریع، تیم آنست و یک تیم از اداره عملیات با معین معاون امداد و نجات) شامل ۷ تیم آنست و ۲ تیم واکنش سریع از استان تهران مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند.
 
کولیوند با بیان اینکه «این سیل تاکنون ۱۴۴ حادثه دیده داشته است»، خاطرنشان کرد: تعداد ۳۲ تیم عملیاتی ۳۱ نفر را گرفتار در سیل را نجات و به مناطق امن انتقال دادند.
 
کولیوند گفت: تعداد افراد اسکان داده شده ۵۰ نفر، تعداد انتقالی توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی ۷ نفر بوده است و تعداد ۱۴ مورد تخلیه آب از منازل مسکونی (روستای کرد آباد- آزادمهر) انجام شده است.
 
کولیوند با بیان اینکه تاکنون یک نفر در این سیل جان باخته و ۳ نفر مفقود شده اند، گفت: امدادرسانی به سیل زدگان همچنان ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر