کد خبر: 189583
A
دیده بان ایران فعالیت انتخاباتی مدیران شهرداری را بررسی کر

حاجوی‌ها بر سر دوراهی زاکانی-قاضی زاده / نفس راحت شهرداران مناطق ۹،۱۳ با رد صلاحیت مرتضوی -بذرپاش

با اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری مدیران ‌‌و معاونان ارشد شهری به تکاپوی تبلیغات انتخاباتی برای علیرضا زاکانی افتادند و بسیاری از آن‌ها با رها کردن مدیریت شهری و خالی کردن پست خود سر از ستادهای انتخاباتی شهردار تهران در آوردند سمیه حاجوی و حمید حاجوی که خواهر و برادر هستند با تایید صلاحیت امیرحسین قاضی زاده هاشمی بر سر دورانی سخت انتخاب و حمایت از پدرخوانده خود و علیرضا زاکانی شهردار تهران قرار گرفته اند.

حاجوی‌ها بر سر دوراهی زاکانی-قاضی زاده / نفس راحت شهرداران مناطق ۹،۱۳ با رد صلاحیت مرتضوی -بذرپاش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران با اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری مدیران ‌‌و معاونان ارشد شهری به تکاپوی تبلیغات انتخاباتی برای علیرضا زاکانی افتادند و بسیاری از آن‌ها با رها کردن مدیریت شهری و خالی کردن پست خود سر از ستادهای انتخاباتی شهردار تهران در آوردند.

در این میان بودند افرادی که از ابتدای شروع به کار مدیریت ششم شهری با سفارش چهره های خاص و شاخص سیاسی در شهرداری علیرضا زاکانی مشغول به‌کار شدند که از نمونه‌های آن می‌توان به رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ اشاره کرد که فرزند صورت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفته اجتماعی است.

حال با اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات تعدادی از مدیران ارشد شهرداری تهران نفسی راحت کشیدند و عده ای دیگر نیز بر دوراهی سخت انتخاب قرار گرفتند.

IMG_20240614_121538_028

با رد صلاحیت صورت مرتضوی، رحیم مرتضوی فرزند او که شهردار منطقه ۹ تهران است به راحتی و با فراغ بال می‌تواند به تبلیغات برای علیرضا زاکانی اقدام کند و از ظرفیت منطقه تحت اختیار خود در این زمینه استفاده کند.

IMG_20240614_121546_392

از سوی دیگر با رد صلاحیت مهرداد بذرپاش، علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران که برادر همسر بذر پاش است نیز از دورانی انتخاب بین فامیل و صاحبکار خود رهایی یافت و به راحتی می‌تواند از ظرفیت شهرداری منطقه ۱۳ برای تبلیغ علیرضا زاکانی استفاده کند.

اما در مقابل شرایط برای حاجوی‌ها در شهرداری تهران پیچیده است.

IMG_20240614_121540_762

سمیه حاجوی و حمید حاجوی که خواهر و برادر هستند با تایید صلاحیت امیرحسین قاضی زاده هاشمی بر سر دورانی سخت انتخاب و حمایت از پدرخوانده خود و علیرضا زاکانی شهردار تهران قرار گرفته اند.

IMG_20240614_121543_530

باید منتظر ماند و دید، شکل حمایت از نامزدهای مورد حمایت حاجوی ها که فرزند شهید هستند در زیر مجموعه تحت مدیریت خود به چه شکل پیش می‌رود و آیا این دو حرمت نان و نمک علیرضا زاکانی را نگه می‌دارند و یا نسبت آنها با امیرحسین قاضی زاده هاشمی ورق انتخاباتی را در بخشی از شهرداری را به سمت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برمیگرداند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر