کد خبر: 189488
A

معاون بهداشت وزارت بهداشت: شیب سقوط جمعیت کاهش یافته است

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به تاکید ویژه شهید جمهور و وزیر بهداشت بر اجرای بهینه قانون جوانی جمعیت، گفت: وزارت بهداشت تا کنون ۲۲ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت برگزار کرده که حاصل آن تا کنون ۳۰۰ تصمیم، ۲۰ دستورالعمل و همکاری و هماهنگی زیرمجموعه وزارت بهداشت برای اجرای این قانون بوده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت: شیب سقوط جمعیت کاهش یافته است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از جوانی جمعیت به عنوان یکی از دو اولویت مهم معاونت بهداشت وزارت بهداشت در سال گذشته و سال جاری یاد کرد و گفت: شیب سقوط جمعیت، کاهش یافته و آمار و ارقام چندین سازمان، بیانگر این واقعیت است.

وی افزود: در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، از ۱۳ دانشگاه با رتبه های عالی، خیلی خوب و خوب تقدیر شد و تفاوت دانشگاه ها در امتیازگیری از شاخص های ارزیابی، بسیار اندک و در حد چند صدم بوده است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه عملکرد نیروهای بهداشت در زمینه جوانی جمعیت مناسب بوده است، گفت: از چهار بهورز و مراقب سلامت که عملکرد شایسته ای در مشاوره های فرزندآوری داشته اند، تقدیر شد و اعتقاد داریم نظام شبکه بهداشت کشور تمام تلاش خود را برای جوانی جمعیت به کار می گیرد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر